0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg tror du har mere end rigeligt af dieselkoder som T3'eren er født med KY er allerede en for mange. Men der findes jo ombygninger, så måske er det dem du leder efter?Rasmus
1,9 AEF sugediesel fra bla. Polo og Skoda1,9 AAZ turbodiesel fra Golf og Passat1,9 1Y sugediesel fra bla. GolfDet er vist de mest brugte til ombygninger.Tony
Eller: autoshoppingcenter.com/vw-enginecodeMvh. Holger.
Prøv at google: vw-bus-motoren.xlsMvh. Holger.
Citat fra: "TONY"1,9 AEF sugediesel fra bla. Polo og Skoda1,9 AAZ turbodiesel fra Golf og Passat1,9 1Y sugediesel fra bla. GolfDet er vist de mest brugte til ombygninger.TonyTak for svar TONY Hvad har de i KW eller PS de tre Mvh :-)
Citat fra: "FrankBinau"Citat fra: "TONY"1,9 AEF sugediesel fra bla. Polo og Skoda1,9 AAZ turbodiesel fra Golf og Passat1,9 1Y sugediesel fra bla. GolfDet er vist de mest brugte til ombygninger.TonyTak for svar TONY Hvad har de i KW eller PS de tre Mvh :-)1Y og AEF ligger omkring 67-69 hk monteret med en JX pumpe, de har et godt jævnt træk helt fra bunden og kan ikke lide for mange omdrejninger.AAZ ligger vist omkring 80+ hk monteret med pumpe og turbo fra JX, den skal helst have oliekøler, med intercooler er der vel omkring 90 hk uden at pille for meget ved pumpen. Den kan presses til ca. 100 hk men så er den ikke langtidsholdbar.JA jeg har jo Turbo/Oliekøler/Pumpe :-)Jeg har kun selv erfaringer med AEF motoren, og de er rigtig gode. Den har tålt omdrejninger som en JX i over et år, før den blev utæt i toppen, og den gør det stadig med utæt top.Tony