Forfatter Emne: Salgstråd - Boble og værktøj hver for sig?  (Læst 8751 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

PARKHAVE

  • Gæst
Salgstråd - Boble og værktøj hver for sig?
« Svar #30 Dato: 22. Juli 2011 kl: 00:34:38 »
@Tony - Takker for input.
Jo boblen forsøges byttet ligeover med en mc, så den er ude af ligningen.

De ting jeg forestiller mig kunne være af interesse for bilfolket herinde, skal nok blive beskrevet nærmere.

Det der ikke kommer væk hurtigst muligt og som stadig har en høj værdi, har jeg fået en aftale om kan opmagasineres et par år og resten bliver simpelthen smidt ud eller givet til den lokale genbrugsbutik.

Spm. ? Hvad kan man bedst lide ? - at jeg sætter en mindstepris eller skriver udtrykkeligt at jeg forbeholder mig ret til at forkaste et givent bud, hvis nu de eneste er latterligt lave ??

Hvis man laver auktion herinde, er det vel kun bud her på forum der tæller?, dvs. ingen PM eller sms.

Jeg vil jo helst gøre det så reelt som muligt.

Og det er vel bedst at have et sluttidspunkt på også ?

Offline Tica

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 954
    • Vis profil
    • Skalammodeskibe
  • T3 model: T3 Panel 1.6TD
  • By: 4632 Bjæverskov
Salgstråd - Boble og værktøj hver for sig?
« Svar #31 Dato: 22. Juli 2011 kl: 07:08:24 »
Citat fra: "PARKHAVE"


Spm. ? Hvad kan man bedst lide ? - at jeg sætter en mindstepris eller skriver udtrykkeligt at jeg forbeholder mig ret til at forkaste et givent bud, hvis nu de eneste er latterligt lave ??

Hvis man laver auktion herinde, er det vel kun bud her på forum der tæller?, dvs. ingen PM eller sms.

Jeg vil jo helst gøre det så reelt som muligt.

Og det er vel bedst at have et sluttidspunkt på også ?


Lige præcist 8), de vare du mener har en reel min. prsi ville jeg sætte denne på og reste med det forbehold du angiver oven for

Det er IMO den bedste og eneste måde at lave en aktion på  (har selv oplevet på andet forum at blive "snydt" af bud uden for aktionen og det er sku ikke reelt)
Vh Carsten P

Rullende T3 projekt aka Appelsinen
Location 4632 Tlf: 22613937
http://www.linkedin.com/in/carstenpaulsen