0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej Brian Er det så simpelt. Det lyder for let. Nu er det mig, der må se et billed. Mvh. Tom
Det ligner godt nok noget klamp der er lavet der.Det nederste billede ligner den pumpe jeg har på min JX'er, det øverste ligner en sugediesel, så det store spørgsmål er om de har lagt en 1.6D i og monteret turbo ect. den pumpe der er monteret mangler trykstyring fra turboen hvilket betyder at den ikke levere nok når der kommer tryk på manglende effekt ved højere omdrejninger de mere dieselkyndige kan nok forklare det bedre end mig
Man græmmes !Forstår til fulde, hvis tomtom har lyst at r...... mekanikeren med en krydsfilet stiksav.Ikke for at være direkte negativ, men det smager lidt af at pille motoren fra hinanden for at finde ud af hvordan den er lavet, og derfra vurdere hvad den kan bruges som !Forslag : Kan det være nok at pille bundkarret af, kigge op, og så starte derfra med indstille og montere det der skal bruges ?Mvh. KH.
Jeg græmmes mest over denne tråd. - At se fordum tiders ypperlige mekaniske viden, nedgraderet til VRØVL, og latterlige forslag. (Kan det være en grund til at en del af de gamle herinde ikke skriver så meget mere, at det simpelthen er på vej mod Anders And niveau ?)Dette er ikke et problem man kan "fjern diagnosticere" og give en lille quick fix til. Du skal IKKE køre i en bil, der ikke er OK i ALLE timinger BASTA.Du skal finde en der ved noget om VW Dieselmotorer, og så bestikke dem til at hjælpe dig. (ARAN, Casper, Morten, Mølle og sikkert flere) Du skal ikke benytte værksteder, det duer simpelthen ikke på biler der er mere end ti år gamle.Du skal ignorere det meste af det der står i denne tråd, for det er vrøvl og hjælper dig ikke.(Går ikke ud fra du kan få den til Suldrup, for så kører den inden 24 timer)VH KurtPS vedhæfter lige et billede af en original Golf GTD pumpe, som den står i haven.