Forfatter Emne: Forlænger til dieselpumpens OUT-bolt  (Læst 830 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline brian

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.698
    • Vis profil
Forlænger til dieselpumpens OUT-bolt
« Dato: 20. Juli 2011 kl: 16:37:28 »
På en golf2 dieselpumpe sidder OUT-bolten i en forlængelse oven på pumpen.

Den kan måske godt være under låget til T3-motorbrønden, men så er den højeste punkt.

Kan jeg tage forlængelsen af?
Eller er der så ikke plads til OUT-bolten ned i pumpen?

Jeg har forsøgt at løsne forlængelsen, men det lykkedes ikke, jeg havde grusom hårdt fat. Jeg kan jo let vride den af, og det vil jeg ikke.

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.262
    • Vis profil
Forlænger til dieselpumpens OUT-bolt
« Svar #1 Dato: 20. Juli 2011 kl: 18:33:35 »
jeg husker en del gamle busser, hvor der var skåret hul i øverste motorplade pga. en "for høj" dieselpumpe fra Golf modellen ...
be carefull
Jens
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Offline brian

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.698
    • Vis profil
Forlænger til dieselpumpens OUT-bolt
« Svar #2 Dato: 12. August 2011 kl: 22:50:34 »
Citat fra: "brian"
På en golf2 dieselpumpe sidder OUT-bolten i en forlængelse oven på pumpen.

Den kan måske godt være under låget til T3-motorbrønden, men så er den højeste punkt.

Kan jeg tage forlængelsen af?
Eller er der så ikke plads til OUT-bolten ned i pumpen?

Jeg har forsøgt at løsne forlængelsen, men det lykkedes ikke, jeg havde grusom hårdt fat. Jeg kan jo let vride den af, og det vil jeg ikke.

På en anden golf2 dieselmotor, er det stykke OUT-bolten sidder i endnu længere.

Det undre mig jo lidt med de forskelle, nogen bud på hvorfor det er sådan?