T3 Fora.. > Elektrisk

Tilslutning af tågelygter

<< < (3/3)

tepes:

--- Citat fra: "tomtom" ---Fra mine tågelygter går der sort ledninger fra lygterne ind i kabinen, bag ved sikringsboksen. Her er nogle samlinger. Jeg er ikke meget for at rode rundt der inde. Her selv noget bøvl med løse forbindelser. Men kommer jeg der ind skal jeg nok tænke på dig. Oppe ved kontakterne benyttes der to helt sorte ledninger og en brun. De to sorte er ikke dem der går ud til lygterne. Det kunne man godt forestille sig. Men der er en form for samlinger med en sikring ( kosteder kr. 1.25 hos vw), bag sikrings boksen. herfra er der ledninger til selve sikrings boksen. Grunden til at jeg har to sorte, er at mine lygter består af langt og kort tågelys. De er eksterne og ikke indbygget i gitteret. Men mon ikke ledningerne ligger der. Jeg er sikker på at mine ledninger har været der fra fødslen.

mvh Tom
--- Afslutning på citat ---


Hej Tom.

Jamen jeg venter med spænding på fortsættelsen så  :)

Jeg har desværre ikke selv haft tid til at undersøge min bil så meget som jeg gerne ville, grundet 50 mio arrangementer og arbejde i weekenden. Men jeg satser kraftigt på at få tid i næste uge.

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version