T3 Fora.. > Elektrisk

HJÆLP starter/el problemer.

(1/3) > >>

Vw thomsen:
Kære alle

Min vw er gået død. Den kørte fint igår, men da jeg skulle starte den i morges ville den intet.
Hornet ville ikke igår eftermiddags, men på vej hjem om aftenen virkede det pludselig fint igen.
Nu når jeg drejer nøglen gir instrumenterne et lille flash og går ud. Den er helt død. Jeg prøvede for sjov at tænde lyset i kabinen og det dør også med det samme ( altså blinker lige ).
Har tjekket sikringerne og de virker til at være fine. Nogle som har et godt bud? Og nogle derude som er guro inden for el :-)

Bedste hilsner Thomas

4X4:
Mål spændingen på dit batteri. Det lyder som om at det er klappet sammen.

Vw thomsen:
Har ikke lige noget jeg kan måle sådan et batteri med. Hvis det er det som er i vejen, kan det så fikses ved at lade det op eller skal der nyt til?

Thomas

ottokrog:
det lyder som et nyt batteri, men det kunne også være generatoren der er stået af.

lyste ladelampen inden den gik død, så kunne det være generatoren

hvis alt var normalt på sidste tur og nu er den død, så er der nok ikke meget andet at gøre end at få et nyt batteri

Vw thomsen:
Hvis det er generator eller batteri burde jeg vel kunne starte på kabler? Nogle i 2300 kbh s der har tid :-)

Jeg har 2 batterie i bilen et under fører sædet, burde kabinelyset ikke virke ????

Thomas

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version