Jeg har lige undersøgt den tyske T3 camper jeg fik med da jeg købte min coach.
Det viser sig at den er rustfri i undervognen, original-aldrig svejset. Selv inde bag brændstofpåfyldning er der ikke engang bobler i den originale fugemasse.
Der skal selvfølgelig nye bremser m.m. på.
Udvendigt er der en del buler,ridser, mat lak, flere farver efter dørskift m.m. Og fuger i bagskærm kanter er forsøgt udbedret.
Der ligger en ombytningsmotor, der efter min. 4 års stilstand springer igang JX 1.6TD ryger ikke og lyder dejlig sund.
Det er jo altsammen fint, MEN
Jeg kan, vil og har ikke råd til at lave den og samtidig også gøre den blå bus færdig som jeg har arbejdet på i lang tid.
Der er lavet det meste rust ( remsen er i et andet indlæg, lol) men der er stadig rigtig meget der skal laves inden den kommer på gaden.
Skal jeg nu tage alle de undervognskomponenter fra den blå og sætte på tyskercamperen, betale afgiften ( forudsat den er under 8K) og køre sommeren i møde.?
Kan man komme af med en dansk T3 bus der ikke er færdig? og til hvilken pris? For der er jo penge bundet i skidtet, eller skal man hugge den op og ligge stumper på hylden?
Doooh - ved sgu ikke lige hvad jeg skal.
Har man en bil for lidt er det noget lort
Har man for mange er det endnu mere