T3 Fora.. > Interiør

Lås til skydedør

(1/2) > >>

kh:
Hej.

Har talt med vor Ukendte Låsesmed, og nu må vi have ekspertviden.
Vi mangler en lås til skydedøren, og den skal være med børnesikring !

Findes det, jeg kan nemlig ikke huske om Multivanen, vi havde, var udstyret med en sådan lås !

Tak og Mvh.

KH.

POLLE955:
Hej KH , har du slet ingen lås til skydedøren , eller er det børnesikring du mangler , der er jo den lille låseknap indvendig er den ikke nok , ellers kunne du jo lave en skyder der spærre for den så de ikke kan trykke den op , er det udbryderkonger du køre med .
Mvh poul

kh:
Jo jo låsen er der, og virker, og udbryderkongerne er vore børnebørn, på 3 og 4 år, og de har ikke besvær med at skubbe den lille sorte knap op, og så er der ikke langt til at åbne døren, den ene havde igår åbnet selen, hoppede ned af stolen, og inden Ida nåede om bagi havde han nået at åbne skydedøren.
Grunden til mit spørgsmål, vores Gogge er fra fødselen en varebil, og derfor kom jeg til at tænke på om der er forskel på låsene.
Om der er en lille pind at flytte, ligesom på bagdøre på personvogne.

Mvh. KH.

Jønne Ukendt:
Hvis nu det var muligt at lave en låseanordning i enden af skydedøren, så skal du alligevel ud af bilen for at
 åbne den. Den lette løsning her er have et løst håndtag til indvendig side liggende i handskerummet.

 Mvh Jønne Ukendt

jbjerrum:
Enig med JU... Tag håndtaget af indvendigt...

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version