T3 Fora.. > WBX/LBX Fora

problemer

(1/1)

WBX Manden:
Uha, uha... det kan være farligt at sætte ukøndige folk på en wbx'er  :shock:

Hvis olielampen hyler kan det være:
A. Motoren er for slidt,
B. olietrykssensor defekt,
C. ledningerne i motorrummet til de 2 olietrykssensore er der byttet om på, dårlig forbindelse eller brænd over (hvis de har være en tur på udstødningen).


Mht. til gearet, skal det bare justeres...

Forstå heller ikke rigtig det med karburatoren..  :roll: Det eneste jeg kan komme i tanke om er, at gummiflanchen til kaburatoren ofte flækker..

Den motor er ikke secielt nemt at stille tændig, tomgang og co på og det er sjældent de kommer til at gå rigtig godt i tomgang.

Jeg har rodet rigtig meget med den motor du har, så hvis det kikser helt kan du bare ringe ..

WBX Manden:
hvis der står DF er det en 1,9
Der findes ikke en 1,6 wbx

Haardberg:
jeg tror at grunden til at en del (jeg har hørt flere snakke om den 1.6 wbx motor) tror at df motoren er en 1.6 er at den kun har 60 hk

Lennart

WBX Manden:

--- Citat fra: "Haardberg" ---jeg tror at grunden til at en del (jeg har hørt flere snakke om den 1.6 wbx motor) tror at df motoren er en 1.6 er at den kun har 60 hk

Lennart
--- Afslutning på citat ---


 :lol:

Sikkert !

Jesper:
Damn en kedelig historie  :(

Jeg har også lige været udsat for en dårlig mekaniker... han skulle hjælpe mig med at skifte kobling samt et stort service check, det meste gik nu egentlig ok, men han kvaste studsen på vakumpumpen, da han mente slangen skulle sidde bedre fast for at forhindre oliespild fra slangen  :shock:

Dernæst fik han banket et af 'øjerne' af på gearkassen der hvor man hæfter kuglen fast  :twisted:

Så nu står den på diverse bøger og hjælp fra dette dejlige forum - så er man sikker på at tingene fungerer.

Held og lykke med projektet

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version