Forfatter Emne: R5i ??  (Læst 1653 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline t3brian

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 271
    • Vis profil
R5i ??
« Dato: 23. August 2012 kl: 11:19:18 »
Kan man bruge en 2,3 række 5 fra en gammel audi 100. til en jx gear kasse. passer den i ligsom en abs.

Er den forlang
Er den for høj den ligger jo også ned i en audi.

Er der nogen der har kørt med sådan en motor ?

Hvad er motor koden og hvor mange hk har den?

Offline verner

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.472
  • Hjertet banker for T3 og Fællesskabet omkring T3
    • Vis profil
  • T3 model: Camper, Doka Syncro, Sika & en Caravelle
  • By: Nord for Vejle
R5i ??
« Svar #1 Dato: 23. August 2012 kl: 11:52:05 »
du skal bruge en koblingsklokke  fra en Syd Afrika model, også kaldet en SA-klokke
Hilsen Verner :)

2011 Touran 2,0 TDI CR
2006 Peugeot 206 1,4 HDI
1996 Passat 1,8 stc. (ADZ)
1994 Passat 1,9TDI GT stc.(1Z)
1992 Vento 1,8GL(ABS)
1990 T3 CAMPER 1,6TD(JX)
1990 T3 SIKA 1,6D
1987 T3 DOKA SYNCRO
1986 T3 Caravele
1993 Vento
1992 Golf 5D
1988 Golf 1,8CL
1986 Golf 1,8Cl.
1998 Felicia 1,9D

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
R5i ??
« Svar #2 Dato: 23. August 2012 kl: 14:13:14 »

Offline mdonau

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 337
    • Vis profil
R5i ??
« Svar #3 Dato: 23. August 2012 kl: 16:43:28 »
Adapterplade er billigere, koster kun omkring 900kr.
Motorophæng kan selv bygges i lidt stål.
en diesel koblingsklokke skal modificeres lidt, for at montere startere, ellers passer gearkassen fint til motoren.

Motorkode er som regel "NF"
Bundeswehr T3 med 1,7TDI, 2xSyncroprojekt, Passat 3B Variant Syncro TDI 110HK@170HK, BMW e46 330D Touring.