Køb og salg > Alt andet

K: 3/4 Klapseng til camper (med skabe?)

(1/1)

Jens Flensborg:
Jeg søger en klapseng til min camper, noget der skal monteres med et skab yderst på siden. Skulle nogen ligge inde med en seng og skabe til siden, så er jeg også interesseret. Min favorit i farvetonen er grå, da den skal fitte med køkkenet og Porta Potti.

Såfremt jeg falder over et fint sideskab i forbindelse med et loftskab, så sælger jeg også mit nuværende loftskab (fuld bredde).

Jeg fandt et skab hos Poot (Crapz), som jeg måske bygger spejlvendt. Det er på tide, at jeg får styr på alt det rod i bilen, når pigebarnet er med. Derfor vil jeg bygge om til 3/4 klapseng med sideskabe til tøj og andet.

Måske er den her fine rockn roll seng fra min syncro camper så til salg - sammen med loftskabet ...

Jens

verner:
er du interreseret i at bytte?

Jens Flensborg:
Har du billeder?
Måske den store pakke med sidebeklædninger - så fitter tingene?
Og gerne i nuværende grå tone.
Jeg skal først se noget og ellers er jeg åben for alle mulige ideer i den sag :)

Her et billede med køkken og porta ...

verner:
har linket det til dig på FB :)

men kunne et skab bagved sædet ikke kunne gøre det? (sådan et har jeg ikke) men så kunne du bevare din multivan indretning :)

Jens Flensborg:
Jeg søger den ultimative løsning :) og man finder som kendt jo kun ud af tingene, når man skyder tingene i gang. Det der rod i syncroen - især i grusgraven - puh hah ...

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version