Køb og salg > Alt andet

tag erfaring

(1/1)

t3søren:
er der nogen der kender til dette firma?
Faldt lige over det her som passer perfekt til en t3 i liniere og form

http://www.vwcamperroof.com/

porteren:
Jeg kender ikke taget Søren, men jeg har købt tag i Tyskland, og du skal være opærksom på at transport af disse tage er meget ømtåleligt fordi tagene er meget sårbare, når de ikke er monteret på en bil.

De fleste fremstillere anbefaler at man henter dem på taget af bilen og spænder dem fast med remme under transport.

Jeg fik mit transporteret i en tom lastbil, der kørte retur fra Tyskland

Casper Slow:
Jeg har mailet med ham da jeg var på ud kig efter et tag.. han har en pris der ca siger 10.000kr incl. fragt

t3søren:

--- Citat fra: "porteren" ---Jeg kender ikke taget Søren, men jeg har købt tag i Tyskland, og du skal være opærksom på at transport af disse tage er meget ømtåleligt fordi tagene er meget sårbare, når de ikke er monteret på en bil.

De fleste fremstillere anbefaler at man henter dem på taget af bilen og spænder dem fast med remme under transport.

Jeg fik mit transporteret i en tom lastbil, der kørte retur fra Tyskland
--- Afslutning på citat ---


Ja jeg tænker også at transporten er vigtig - overvejelserne er mange og beslutningen er svær :-)
Måske er der en der tager til England engang imellem - Jason :-) :-)

t3søren:

--- Citat fra: "mantacc" ---Jeg har mailet med ham da jeg var på ud kig efter et tag.. han har en pris der ca siger 10.000kr incl. fragt
--- Afslutning på citat ---


Tja der er jo prisen for 700 kr pladsfiber :-)

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version