Køb og salg > Biler..

S: Det Røde Lyn - Caravelle cs \'86 - Hvide plader

(1/1)

jacob_kornum:
*SOLGT* - Tak for en god og fair handel Allan!

Så brød vores ustabile økonomi sammen og vi må modvilligt skille os af med Lynet.
Det er en cs'er / 1,6 sugediesel som framstår ret originalt - at forstå således at der ikke er lavet en masse fusk i teknikken.
Det er en pålidelig køremaskine men jeg har ikke haft tid nok til at bekæmpe pladerust det sidste halve års tid.
Den skal såvidt jeg husker synes medio marts, men jeg tror (med erfaring fra sidste syn) at den går rimelig nemt igennem.
Den er indrettet med 2 føresæder, 2 sæder på anden række og 3 på bagerste - alle i brun nappa  - 9 pers. på reg. attest.
Ud over pladerust skal der snarligt laves i utæthed i udstødniingsmanifolden og monteres en nummerpladelygte (hvis jeg ikke når det selv).
Der er en bule bagpå, et hul i føresædets nappa, varmeblæseren virker on-off (nok en løs forbindelse).

Jeg har lidt ekstra smådele som følger med, men det er ike det store.

Det gør lidt ondt at slippe sin første T3'er men vi har ikke råd til at være nostalgiske

Har smidt de familiebillleder på jeg havde med den på.
Der kommer snaligt nogle som dokumenterer bedre.

Pris: kr. 9.800,-

Mvh. Jacob Kornum - 27 89 33 27

[attachment=12665]IMG_0713.jpg[/attachment]

[attachment=12666]IMG_0834.jpg[/attachment]

[attachment=12667]IMG_1087_2.jpg[/attachment]

[attachment=12668]IMG_12722.jpg[/attachment]

[attachment=12669]IMG_1663.jpg[/attachment]

[attachment=12670]IMG_3402.jpg[/attachment]

[attachment=12671]IMG_3586_2012-10-01.jpg[/attachment]

jensjakob:
Åh, det er jeg ked af at høre. Dvs at KK ikke godkendte ombygningen? :-(

jacob_kornum:
Tak JJ :)

Vi skal i landsretten til februar og krydser fingre - men ind til da skal vi holde os flydende.
Hvis vi vinder dér vender jeg stærkt tilbage.

Det er i vel uanset at det er en skøn bil tvivlsomt at jeg kan sælge - selv fattigrøvsmarkedet er presset idag.
Måske ryger pladerne bare af så jeg slipper for de løbende udgifter en tid.

Og uanset hvad bliver jeg hængende her på nettet - det kan jo være næsten bedere at drømme ;)

TONY:
Er bilen på den høje vægtafgift, over 1500 kg, eller på den "rimelige" ?  :unsure:

Tony

jacob_kornum:
Hej Tony

På den høje - tror der står 1550 på reg.
Ved sidste syn ville jeg veje den ned, pillede måtterne ud og fik en seddel på 1485 kg (såvidt jeg husker).
Men synsmanden (som ellers vaar flink nok) var helt blank på vægtreglerne og sagde at det ikke var muligt overhovedet.
Jeg tænkte at det var et dårligt tidspunkt at udfordre hans viden på ;)

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version