Forfatter Emne: Købes: Syncro. Har handlet.  (Læst 2640 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Aakerman

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 618
    • Vis profil
Købes: Syncro. Har handlet.
« Dato: 18. Marts 2013 kl: 01:34:16 »
Jeg har købt "Brandmandens camper" og den er jeg glad for (den skal jeg så passe indtil næste ejer), og den glæder jeg mig til at kende. Men den er ikke, og har heller aldrig været ment som, min "dayly driver". Den er købt til små weekendture, til steder i Danmark hvor, min kone og jeg, ikke har været. Resten af tiden skal "hun sove" i et lun lade, sammen med andre, der også gerne vil passes på.

Jeg bor rigtigt langt ude på landet, og med vejrudsigten for i morgen og de nærmeste dage frem, ser det ud til, at jeg ikke kan forlade matriklen. Familien råder over een firehjuls trækker, men den tager min bedre halvdel på arbejde, jeg arbejder ikke mere, men det betyder jo ikke at jeg ikke har lyst til at forlade huset.

Når jeg skal forlade mit hus, er det fordi, jeg skal hente piller til fyret, mad, besøge/hente mit barnebarn, køre til genbrugspladsen, med min trailer, men jeg kunne også have lyst til at "lege" med de andre "4x4 drenge" rundt om i landet.

Jeg kan godt lide at køre T3, og jeg er ikke helt "dum" til at skrue (men langsom), for håndværker bliver jeg aldrig.

Jeg diskuterer aldrig pris med folk der vil sælge mig noget, men kan jeg ikke lide det jeg ser, så siger jeg det, og går min vej. Der findes et princip der hedder: "Den der sælger grisen, bestemmer prisen".

Kan jeg lide det jeg ser, det folk har lovet, ærligt og åbent, på forhånd, så har vi handlet. (Intet krejleri, "efter 30 år i internationalt salg er jeg kommet over det punkt")

Så har du f.eks en Doka eller en "kassevogn" i Syncro udgave, gerne med plads til 3 passager (intet krav/men et plus) på førersædet (så der er plads til barnebarnet) som du af een eller anden grund har lyst til at sælge til mig (så skal jeg nok passe på den, til du får lyst til en dag at få den tilbage igen"), så pm/mail mig.

Min forventning er: at du har været glad, meget glad for din bil, at du ikke har sjusket, men har tænkt over det du har lavet, at du ikke har camoufleret noget. Ja, en pladebil ruster i samlinger, har du gjort noget ved det , og så fremdeles. Jeg leder ikke efter en skønhedsåbenbaring, men noget du har holdt af.
At den er forholdsvis nysynet, eller at du drager omsorg for det, inden jeg henter den, er en selvfølge.

Har du en sådan bil, som du vil have måske "en time out med", (du kan jo altid få den igen, måske :) ) så send mig en pm/mail med telefonnummer, så tager vi den derfra, geografien er ligegyldig.

Men husk det er en daily driver jeg søger, men jeg ved alt om, hvad det indebærer at have en daily driver der er oldtimer.

Og så det vigtigste for dig: "Ja, jeg kan betale" , og ja igen, jeg passer på den!

mvh

Aakerman
Medlemsnummer 189
Syncro 14" Caravelle JX 91 "Geo"
Sika Transporter 2,1 WBX 89 "Snehvide"

Offline Mort_K

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 560
    • Vis profil
Købes: Syncro men læs teksten.
« Svar #1 Dato: 18. Marts 2013 kl: 08:21:43 »
Tror den du leder efter er Hawaiibussen's Syncro Panelvan, prøv og kontakt ham :) Her er salgstråden: http://www.t3nettet.dk/forum.html?view=topic&catid=7&id=90966
Thybo af guds nåde.
Drømmer om en dag at få en T3\'er, voksede nærmest op i en 79\'er LBX camper :) Så blev smittet med T3\'syge da jeg var helt lille ;)
Mvh Morten :)

Offline Aakerman

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 618
    • Vis profil
Købes: Syncro men læs teksten.
« Svar #2 Dato: 18. Marts 2013 kl: 13:58:20 »
Den rigtige bil dumpede ned i pm kassen her til morgen. Så der blev handlet med det samme.

mvh

Aakerman
Medlemsnummer 189
Syncro 14" Caravelle JX 91 "Geo"
Sika Transporter 2,1 WBX 89 "Snehvide"

Offline Mort_K

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 560
    • Vis profil
Købes: Syncro men læs teksten.
« Svar #3 Dato: 18. Marts 2013 kl: 14:33:46 »
Tillykke :) Må vi se nogle billeder af den? :) Og hvem er den nu tidligere ejer? :)
Thybo af guds nåde.
Drømmer om en dag at få en T3\'er, voksede nærmest op i en 79\'er LBX camper :) Så blev smittet med T3\'syge da jeg var helt lille ;)
Mvh Morten :)

Offline Aakerman

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 618
    • Vis profil
Købes: Syncro. Har handlet.
« Svar #4 Dato: 18. Marts 2013 kl: 16:28:42 »
Tak skal du have Mort_K

Der er masser af billeder af den her på siden, bilen går under navnet : Guldklumpen. Tidligere ejer hedder Frank Binau.

Mvh

Aakerman
Medlemsnummer 189
Syncro 14" Caravelle JX 91 "Geo"
Sika Transporter 2,1 WBX 89 "Snehvide"

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Købes: Syncro. Har handlet.
« Svar #5 Dato: 18. Marts 2013 kl: 17:45:40 »
tillykke, du får da købt nogle lækre køretøjer

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.765
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
Købes: Syncro. Har handlet.
« Svar #6 Dato: 19. Marts 2013 kl: 18:29:48 »
Tillykke med den , det er en rigtig fin bil , hvis du skal ha hentet den , kan du køre med fra næstved på fredag kl 1400 , jeg skal til bøjden med T3 klubben / træfudvalg . Bare sig til .
hilsen poul
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Offline Aakerman

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 618
    • Vis profil
Købes: Syncro. Har handlet.
« Svar #7 Dato: 19. Marts 2013 kl: 19:58:05 »
Tak skal du have Poul.
Men fredag står Guldklumpen stadigvæk på Fyn og drypper PAVA, desuden venter den også på nogle nye hjul fra Hr. Thing.

Men ellers mange tak for tilbuddet, vi er jo kun en snes kilometer fra hinanden, så det ville have været højbekvemt.

Hilsen Bent
Medlemsnummer 189
Syncro 14" Caravelle JX 91 "Geo"
Sika Transporter 2,1 WBX 89 "Snehvide"

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.765
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
Købes: Syncro. Har handlet.
« Svar #8 Dato: 19. Marts 2013 kl: 20:02:15 »
Det er ok Bent
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700