Forfatter Emne: Hjælp til køb af Caravelle Syncro  (Læst 965 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

bhave

  • Gæst
Hjælp til køb af Caravelle Syncro
« Dato: 22. Marts 2013 kl: 19:00:23 »
Kære T3venner… :cheer:

Jeg påtænker at købe en T3 Caravelle Syncro.

Håber I kan hjælpe med et par gode råd og tips i min søgning efter verdens bedste offroader… :lol:  :lol:

Jeg har fundet en som jeg finder meget interessant og syntes den ser fornuftig ud men den har kun 7 sæder og jeg har behov for 9 siddepladser... :silly:

I kan se den her:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-t3-caravelle-t3-caravelle-gl-syncro-112ps-126tkm-2-sperren-sv-oberlungwitz/171754814.html
Og flere billeder her.
http://www.bulliforum.com/viewtopic.php?f=45&t=71593&p=525023&hilit=caravelle+syncro+flashsilber#p525023

Kan I hjælpe mig med følgende spørgsmål og råd for jeg vil montere en 3’er bænk i 1. sæderække i passagerkabine.
- jeg mener at det kun handler om en metalskinne så er det muligt… eller hva’...?
- kender I nogen der ligger inde med sådan noget og er det overhovedet muligt at finde samme indtræk…??

Ydermere vil jeg montere en dobbeltbænk foran i passagersiden.
- kan man det på det samme konsol som enkeltsædet…??
- og igen kender I nogen der har noget på lager…??

Er prisen OK...??

Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på når jeg nu kører til Tyskland for at kigge på den…??

På forhånd tak for hjælpen... :cheer:

Mvh. Brian

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Hjælp til køb af Caravelle Syncro
« Svar #1 Dato: 22. Marts 2013 kl: 19:50:05 »
Hej og velkommen.

den ser rigtig fin ud. Om prisen er rigtig er svært at rådgive om.

Ombygning til din foretrukne sæde kombination er vist det "mindste" af det. Når du køber T3, er det måske "lettere" at lige vente på den rigtige kombination af motor, spær, sæder og ekstra udstyr.

Hvis du har mod på at kikke i området til 10k euro, skal der nok dukke en op du kan bruge.