Forfatter Emne: Kabinevarmer - demontering  (Læst 805 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline gungho

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 289
    • Vis profil
Kabinevarmer - demontering
« Dato: 16. Juni 2013 kl: 23:17:09 »
Ganske tankevækkende at det tog omkring 45 minutter at demontere eberspacher kabinevarmeren, når det havde taget omkring ca 5 timer at montere den (ok, det var inklusiv lave hul i bunden).

Tak til Porteren for råd og vejledning ifb. montering i sin tid - når den snart skal monteres i den ny, så har jeg erfaringen :)

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
Kabinevarmer - demontering
« Svar #1 Dato: 17. Juni 2013 kl: 07:20:06 »
Citér
Ganske tankevækkende at det tog omkring 45 minutter at demontere eberspacher kabinevarmeren, når det havde taget omkring ca 5 timer at montere den (ok, det var inklusiv lave hul i bunden).

 Tak til Porteren for råd og vejledning ifb. montering i sin tid - når den snart skal monteres i den ny, så har jeg erfaringen :)   



Selv tak. Hvad skal du have monteret den i ? :)
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen

Offline gungho

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 289
    • Vis profil
Kabinevarmer - demontering
« Svar #2 Dato: 17. Juni 2013 kl: 10:28:24 »
Jeg købte Nels' T3'r - så jeg fik en tur til Ålborgområdet sidst i maj, hvor jeg hentede den efter at have set den og andre en uges tid før.

Det er en tidligere cirkus milli signalvogn som er malet i et par friske farver, og så har den fået en benzinmotor (golf 3) i - den har helt sikkert mere på toppen, men har dog ikke samme moment som min tidligere TD motor.

 Den er helt uden camping del, men så med soltag. Et noget anden køretøj end den grønne med top - i fremtiden ligger der et projekt omkring "telt på taget", og så regner jeg med, at køkken bliver en løsning som laves udenfor bilen fremfor inde i den - og så kabinevarmer samt motorvarmer som skal monteres (diesel).

Jeg fik jo købt to solcelle moduler á 20W og 30W, så der skal også findes en løsning til mindst en af de moduler.

Jeg ville gerne have beholdt den gamle grønne, men kan se, at den "nye" her er i en bedre mekanisk stand, så det er ikke helt skidt med den "opgradering" standsmæssigt uagtet noget af funktionaliteten er forsvundet i første omgang.