Forfatter Emne: Hvorfor må vi ikke det her...  (Læst 1739 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.488
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro Doka
  • By: 8632 Lemming
Hvorfor må vi ikke det her...
« Dato: 03. Juli 2013 kl: 21:50:38 »
En Vanagon med 3.3 liters bokser..... :woohoo:  :evil:

http://www.youtube.com/watch?v=hCO4I4Am8x4
Andreas
25 38 07 87

1992 VW T3 SuDoka Syncro EJ22 "Pumba"
T3 Campingvogn "Timon"
Peugeot 307 SW HDi
Honda Africa Twin XRV 650

Offline Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.488
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro Doka
  • By: 8632 Lemming
Hvorfor må vi ikke det her...
« Svar #1 Dato: 03. Juli 2013 kl: 21:59:33 »
231 hk, 309 Nm uden turbo.... så er der ikke problemer med at komme op ad sandbakken i TIG... eller nogen andre steder...
 :evil:
Andreas
25 38 07 87

1992 VW T3 SuDoka Syncro EJ22 "Pumba"
T3 Campingvogn "Timon"
Peugeot 307 SW HDi
Honda Africa Twin XRV 650

Offline Aakerman

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 618
    • Vis profil
Hvorfor må vi ikke det her...
« Svar #2 Dato: 03. Juli 2013 kl: 23:14:24 »
Jøsses..

Bent
Medlemsnummer 189
Syncro 14" Caravelle JX 91 "Geo"
Sika Transporter 2,1 WBX 89 "Snehvide"

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
Hvorfor må vi ikke det her...
« Svar #3 Dato: 04. Juli 2013 kl: 15:21:10 »
Citér
231 hk, 309 Nm uden turbo.... så er der ikke problemer med at komme op ad sandbakken i TIG... eller nogen andre steder...
:evil:   
   

Nej Andreas, for så ville bakken i løbet af ganske kort tid ligge nede i bunden af grusgraven :P
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Hvorfor må vi ikke det her...
« Svar #4 Dato: 04. Juli 2013 kl: 23:56:49 »
3,3 liter og 231 HK ? Så skal du nok kunne førstehjælp, når bilinspektøren enten falder om, eller bilen bliver krøllet sammen ved afprøvningen.
For mange år siden havde jeg en Granada 2,8 og den blev ikke ligefrem skånet, da bilinspektøren fyrede den af med skrigende bagdæk. " Den er frisk " sagde han.
Ja, den var MEGET frisk, eftersom ingen anede, at den var øget fra 2,3 til 2,8 inkl. ejeren.
Det var først senere en gut fortalte hvordan man kunne finde forskelle på de motorer.