Forfatter Emne: Status på Fyn14  (Læst 3717 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline t3søren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.272
    • Vis profil
Status på Fyn14
« Dato: 19. April 2014 kl: 20:59:52 »
Her en status til alle der skulle være interesseret i Fyn14.
Vi har for nogle uger siden startet en tråd for at samle et træfudvalg, der skulle være drivkraften i at planlægge, træffe beslutninger, og samle trådene op til Fyn14.
Lige nu er situationen sådan at en person har meldt sig til dette arbejde, og tak for det. Træfudvalget sidste år bestod af 6 personer.
Vi i bestyrelsen kan nu meddele at træfpladsen er tilgængelig fra torsdag til søndag og at indholdet for træffet må være op til dem der møder op og har "lyst" til mere end at snakke og sparke dæk.
Mine ord er ikke ment som et surt opstød, men blot en konstatering af at ingen har den fornødne energi til at bygget et træf op.
Glæder mig af hele mit T3 hjerte til at ses jer alle på Fyn14

Søren
Hilsen Søren Mølskov


81er cv Baby Blue
Bluestar med 2,2 Subaru
Den Grønne
og meget meget mere.
Tlf 61379323
transportert3.co.nr

Offline Rabundus

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.594
    • Vis profil
  • T3 model: doka syncro m.m.
  • By: 4733 Tappernøje
Status på Fyn14
« Svar #1 Dato: 19. April 2014 kl: 22:09:30 »
Dette indlæg er blevet slettet af moderator
Det Brune punktum. Westfalia Joker fra 82 1,6.d
Brutalis Syncro Camper 1988
Syncro Doka 1990
TLF:40558864

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.766
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
Status på Fyn14
« Svar #2 Dato: 19. April 2014 kl: 22:47:51 »
Det var da utroligt vi skal blive ved med at høre på det pis , kan I ikke ta boksehandsker på og klare det uden for dette forum . Kom med noget positivt vi er faktisk nogen der gerne vil have et godt træf.
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Offline t3søren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.272
    • Vis profil
Status på Fyn14
« Svar #3 Dato: 19. April 2014 kl: 23:01:08 »
Citat fra: "POLLE955" post=110443
Det var da utroligt vi skal blive ved med at høre på det pis , kan I ikke ta boksehandsker på og klare det uden for dette forum . Kom med noget positivt vi er faktisk nogen der gerne vil have et godt træf.


Meget enig med dig Poul.
Og jeg håber du forstår mig ret, når jeg skriver at jeg glæder mig til at se jer alle sammen på Fyn14 !!!
Love peace and harmony - det er hvad jeg går ind for - det fortæller min camper vist også
Hilsen Søren Mølskov


81er cv Baby Blue
Bluestar med 2,2 Subaru
Den Grønne
og meget meget mere.
Tlf 61379323
transportert3.co.nr

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
Status på Fyn14
« Svar #4 Dato: 19. April 2014 kl: 23:03:25 »
Jeg glæder mig til FYN14... ;-)
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)

Offline T3Klub

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 315
    • Vis profil
Status på Fyn14
« Svar #5 Dato: 19. April 2014 kl: 23:14:26 »
Citat fra: "Rabundus" post=110441




Rabundus, Er du rar at holde dine personlige udgydelser et andet sted end her på sitet?
Hvis du fortsætter bliver din profil fjernet.

Offline Erik

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.190
  • Er den konstruktivt ændret??? DET KAN DU BANDE PÅ.
    • Vis profil
  • T3 model: Doka Syncro 1,9 TDI
  • By: Solrød Strand
Status på Fyn14
« Svar #6 Dato: 20. April 2014 kl: 08:01:45 »
Fedt at der er gjort et stykke arbejde med at finde et nyt og spændende sted...

Jeg er sikker på at der nok skal blive stykket et godt træf sammen. Vigtigst for mig er trods alt det at mødes med andre rare mennesker omkring vores fælles interesse...

Jeg vil gerne sørge for at der bliver produceret T-shirts og træf-sticker.. Hvis nogen vil stå for de traditionelle nomineringer/pris-overrækkelser skal Mads og jeg nok sørge for "de gyldne oliekander"

Glæder mig til at se jer alle sammen..

hilsen Erik
Min næste bil vil jeg beholde lidt længere...
DET VIL JEG ALTSÅ...

Offline t3søren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.272
    • Vis profil
Status på Fyn14
« Svar #7 Dato: 20. April 2014 kl: 08:31:53 »
Citat fra: "Erik" post=110450
Fedt at der er gjort et stykke arbejde med at finde et nyt og spændende sted...

Jeg er sikker på at der nok skal blive stykket et godt træf sammen. Vigtigst for mig er trods alt det at mødes med andre rare mennesker omkring vores fælles interesse...

Jeg vil gerne sørge for at der bliver produceret T-shirts og træf-sticker.. Hvis nogen vil stå for de traditionelle nomineringer/pris-overrækkelser skal Mads og jeg nok sørge for "de gyldne oliekander"

Glæder mig til at se jer alle sammen..

hilsen Erik


Super Erik, og ja, mødet med andre skønne mennesker der har samme interesse er og bliver dejligt.
Ses på Fyn14 !!!
Hilsen Søren Mølskov


81er cv Baby Blue
Bluestar med 2,2 Subaru
Den Grønne
og meget meget mere.
Tlf 61379323
transportert3.co.nr

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.766
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
Status på Fyn14
« Svar #8 Dato: 20. April 2014 kl: 11:07:32 »
Jeg skal nok gå i tænke mode og finde de kategorier vil skal dyste om i år , og gerne snart så I kan gøre bilerne klar :lol: , glæder mig til et godt træf ,vi ses.
Hilsen Poul
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Offline t3søren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.272
    • Vis profil
Status på Fyn14
« Svar #9 Dato: 20. April 2014 kl: 11:53:17 »
:P
Citat fra: "POLLE955" post=110456
Jeg skal nok gå i tænke mode og finde de kategorier vil skal dyste om i år , og gerne snart så I kan gøre bilerne klar :lol: , glæder mig til et godt træf ,vi ses.
Hilsen Poul


 :cheer:  :cheer:  :cheer:
Hilsen Søren Mølskov


81er cv Baby Blue
Bluestar med 2,2 Subaru
Den Grønne
og meget meget mere.
Tlf 61379323
transportert3.co.nr

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.268
    • Vis profil
Status på Fyn14
« Svar #10 Dato: 21. April 2014 kl: 10:31:19 »
Jeg kommer sammen med Ronja og vi glæder os. Måske er der tid til småsnak rundt omkring og Dirk fra Hamborg har allerede sponsoret et svensk træk som jeg kommer med til tombolaen, eller hva man nu kalder det.

Igår fik jeg vasket pilotsæderne  fra camperen med sæbevand, delerens, masser af vand og nu er de bare flotte :-)

Det er en lang vej derop bare for at hjælpe, men når vi er flere, så er telt eller andet hurtigt bygget op.

Og dem der er sure på hinanden, de kommer bare på en øl... så drikker vi resten af frustrationen væk  :sick:

See you
Jens
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
Status på Fyn14
« Svar #11 Dato: 21. April 2014 kl: 19:14:50 »
Jeg har gået og tænkt lidt over konflikten I denne tråd, og jeg synes at det er meget uheldigt, at der udøves censur i form af sletning af indlæg, uanset hvad der har stået i dem.

Problemet er så, at vi der ikke har nået at  læse det slettede indlæg, ikke ved hvad der er blevet skrevet, og dermed ikke får mulighed til at tage stilling til indholdet. Kun at forholde os til administrators reaktion og svar.

Ydermere er der nu en profil, der kalder sig T3 klub, der truer med lukning af Rabundus profil, uden at man rent faktisk kan se hvem, der har taget den beslutning. Er det en person eller er det en personkreds?

Muligvis er det den gamle psykoterapeut i mig, der har brug for indsigt, men jeg føler mig utryg, når jeg ikke ved hvad der foregår, og jeg synes, at den uklarhed skaber en rigtig dårlig stemming her på Nettet.

Så det er min holdning, at vi nu og i fremtiden, skal have lorten på bordet, uanset hvor grimt den lugter. Så vi kan se den og kan forholde os til den.

Hvis der skal trues med lukning af profiler( og det kan der selvfølgelig være behov for) skal det være fra navngivne personer og ikke en anonym profil ved navn T3 klub

På den måde kan hver enkelt selv danne sig deres holdning til det skete, Det skaber gennemsigtighed, og gennemsigtighed skaber tryghed.

Og husk så på, at lorten kan godt blive ved at lugte, selvom der bliver lagt et stykke papir over, så man ikke kan se den. :huh:

Når det så er sagt, glæder jeg mig også rigtigt meget til at se jer allesammen på træf. :cheer:
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
Status på Fyn14
« Svar #12 Dato: 21. April 2014 kl: 20:02:24 »
Hej Kim - og andre.

Den omtalte konflikt er helt korrekt slået til jorden af administrator (som er T3 klubbens bestyrelse, der driver sitet).

Det slettede indlæg var endnu et negativt udfald mod mig personligt og det hører ikke hjemme i offentligheden, ligesom ingen kan forlange - eller have glæde af indsigt i essensen.

Hverken du eller nogen andre skal spilde energi på at være utrygge. Bestyrelsen arbejder på en klub for medlemmer, der vil samarbejde omkring vores kære biler. Skulle nogen få slået sporingen lidt skæv undervejs må det kunne klares i lige linie parterne imellem. Der er bestemt ingen grund til at tvære lorten rundt i alles bevidsthed - især når der reelt er tale om en slags tyndskid...

Op på hesten igen - vi har et fællesskab omkring vores biler, så lad os glædes ved det...

Tilbage til underholdningen.... ;-)
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
Status på Fyn14
« Svar #13 Dato: 22. April 2014 kl: 08:07:09 »
Tjae Jeppe,   Nu behøver vi jo heldigvis ikke at være enige, og jeg respekterer selvfølgelig fuldt ud, at du har en anden holdning end jeg.........
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen

Offline t3søren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.272
    • Vis profil
Status på Fyn14
« Svar #14 Dato: 22. April 2014 kl: 08:40:42 »
Formålet ved denne side er at hygge omkring vores gamle biler.
T3 klubben driver og ejer t3nettet, og det er til enhver tid bestyrelsen der træffer beslutninger om hvilken moral og etik der hører hjemme her på siden.
Vi i bestyrelsen kunne da godt bruge en weekend eller to for at nedskrive reglerne for brug af t3nettet (som mange andre sider har, hvor der også bliver brugt adfærdsregulering, når brugerne træder over kanten) men nej, vi i bestyrelsen vil gerne bruge vores tid på andet end æv og kvæl. Undskyld ordene, men her taler vi jo ikke om FB eller en site der er på vej mod børsnoteringen, men en klub med i underkanten af 50 medlemmer. Vores frivillige arbejde skulle gerne være energi givende, ikke det modsatte. Alle der er medlem af klubben er mere end velkommedene i dette frivillige arbejde, jeg viger gerne min plads for nye og dygtige kræfter. T3 klubben har til en hver tid ansvaret for at styrer og styrke god moral og etik på denne side, og det vil vi fortsat gører.

Og som Jeppe skriver: og nu tilbage til underholdninger.
Hilsen Søren Mølskov


81er cv Baby Blue
Bluestar med 2,2 Subaru
Den Grønne
og meget meget mere.
Tlf 61379323
transportert3.co.nr