0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Kig grundigt på tændspolen, også selvom alt ser fint ud. Lirk forsigtigt højspændingskablet ud og kig efter brændt materiale. Hvis det smuldrer fuldstændigt, har du årsagen. Anden tændspole og der er brum i Arnold igen
Har du et nr man kan få fat i dig på?
Hvis ikke du allerede har været der kan du ta' et kig i den sorte boks til samlingen af ledningsnet (den i motorrummet). Jeg har oplevet at de to plus-ledninger, der sidder samlet med en bolt har drillet. Det gav nogle symptomer, der minder om dem du har haft, så check at det ikke bare er møtrikken, der har raslet løs... Held og lykke med det. Mattias
de 2 relæer er henholdsvis til fødespænding til brændstofpumpe og styreboxen. Du skal kunne mærke at de trækker begge når du sætter tænding til, herefter slukker det ene og benzinpumpen slukker også (der går de nævnte 2-3 sekunder). Du kan få fruen til at sætte tænding på (men ikke starte) mens du har en finger på hver relæ for at føle efter. Du nævner en gnist og flow i benzin returslangen. Kan starteren tørne? hvor hurtig drejer den rundt? (i forhold til for en uge siden)
Et bud, blandt flere, kunne være bundstykket i tændindslåsen...
Hinze, jeg kunne ikke finde relæet. Kan du evt skaffe sådant et hvis nødvendigt?