Forfatter Emne: Beslag til Campingbagsæde-den \"høje\" model.  (Læst 1103 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Niels Erik Thing

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 42
    • Vis profil
Beslag til Campingbagsæde-den \"høje\" model.
« Dato: 01. September 2014 kl: 10:31:49 »
Jeg mangler beslag til campingbagsæde, altså den model som giver ekstra plads under sovepladsen.
 Venlig hilsen Niels Erik 24 45 40 16.

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
Beslag til Campingbagsæde-den \"høje\" model.
« Svar #1 Dato: 01. September 2014 kl: 12:02:09 »
Hej Niels Erik.

Du kan ihvertfald købe dem fra nye her: http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p10177_Sitzbankbeschlaege-mit-Anhebung-VW-Bus-T3.html

Jeg har I øvrigt selv hævet sædet yderlige 4 cm, så jeg har 16 cm plads over motorkassen. Det passer også lige med min benlængde, når jeg sidder på sædet.
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen

Offline kommandøren

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 128
    • Vis profil
Beslag til Campingbagsæde-den \"høje\" model.
« Svar #2 Dato: 17. September 2014 kl: 22:38:20 »
Jeg har et sæt liggende

Mvh Sebastian

Offline Niels Erik Thing

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 42
    • Vis profil
Beslag til Campingbagsæde-den \"høje\" model.
« Svar #3 Dato: 18. September 2014 kl: 20:40:57 »
Tak tak - Jønne har fundet et sæt til mig - og så har jeg lige fået en camper ind som også har et sæt beslag og som er på vej til de hellige haller.
Men Jønne jeg skal nok afgtage dine beslag -men Ps er der nogle der mangler det "høje" hævetag så er jeg lige ved at skulle afmontere et sådant plus alt det løse.... så ring bare hvis.... venlig hilsen  Niels Erik 24 45 40 16.