Forfatter Emne: knas med THansen  (Læst 2248 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Erik

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.190
  • Er den konstruktivt ændret??? DET KAN DU BANDE PÅ.
    • Vis profil
  • T3 model: Doka Syncro 1,9 TDI
  • By: Solrød Strand
knas med THansen
« Dato: 07. December 2014 kl: 18:56:36 »
jeg kan ikke bestille stumper.. er jeg den eneste?? når jeg "går til kassen" går det hele op i røg... er det mon mine fede fingre, som driller tastaturet, eller er der gået vand i Svansens server????
Min næste bil vil jeg beholde lidt længere...
DET VIL JEG ALTSÅ...

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
knas med THansen
« Svar #1 Dato: 07. December 2014 kl: 19:08:56 »
Sikkert det sidste. Deres server skal vel svare til manglen på service?

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
knas med THansen
« Svar #2 Dato: 07. December 2014 kl: 19:28:43 »
jeg får da ellers fin service når er forbi en THansen butik

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
knas med THansen
« Svar #3 Dato: 08. December 2014 kl: 14:41:55 »
Jeg har også gode erfaringer med benævnte foretagende til borgergrydeingredienser, men bestiller som regel via nettet til afhentning i den lokale butik næste dag...

Drejer det sig om T3-stumper, er der flere kompetente alternativer, både nyt og bedre brugt... Sig til, hvis du vil ha' et hint... ;-)
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
knas med THansen
« Svar #4 Dato: 08. December 2014 kl: 16:02:07 »
Personligt forbander jeg det langt væk, at bemeldte firma overtog Høyer Autodele.
Der var en bid vej fra Køge til Taastrup, men det var fandeme kompetent personale, selv kontordamen (Helle) vidste hvad det drejede sig om.
Jeg stod engang i T.Svansen og skulle ha' et oliefilter og et luftfilter til en Fiesta 1,3 HCS.

"Hvis ikke du kan registreringsnummeret så kan vi ikke sælge" lød svaret.
SÅ tror jeg nok målet var nået. De hentede så en overordnet (vistnok lederen af biksen) en flink fyr, der efter lidt tasteri på computeren godt kunne finde ud af det.
En forkert fladrem der havde ligget ubenyttet i bilen var pludselig blevet flosset i kanten ????!!!!  Den kunne ikke tages retur.
Det krævede en meget lang argumentation, at overbevise dem om, at bærearme på en Escort 1,3 og 1,6 er identiske.
Og sådan kunne jeg remse adskillige andre tilfælde op, men jeg har valgt at handle andre steder.
Jeg orker ikke det palaver med dem længere.

Offline Erik

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.190
  • Er den konstruktivt ændret??? DET KAN DU BANDE PÅ.
    • Vis profil
  • T3 model: Doka Syncro 1,9 TDI
  • By: Solrød Strand
knas med THansen
« Svar #5 Dato: 08. December 2014 kl: 16:28:56 »
Nu var mit indlæg egentlig ikke tænkt som et oplæg til debat omkring service og kvalitet, men blot om jeg var den eneste, som ikke kunne bestille online... Det har jeg imidlertid ikke fået svar på endnu.. :dry:
Min næste bil vil jeg beholde lidt længere...
DET VIL JEG ALTSÅ...

Offline kh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.699
    • Vis profil
knas med THansen
« Svar #6 Dato: 08. December 2014 kl: 16:48:24 »
Der er meget stor forskel personalet og måden at servicere på.
Her i Fredericia er der et par stykker som er rigtig dygtige og, oven i købet flinke.
Så er der kommet en pige ind der, og det har trukket væsentlig i den rigtige retning i forhold til de sløve andre.
I Middelfart, det samme, et par gode, et par piger, hvoraf den ene er rigtig god, og så resten ? ?

Det mest irreterende er unægtelig den meget svingende kvalitet af tante hansens varer, og nogle ting kan det ganske enkelt ikke gå at købe der.

Men jeg har også ofte problemer med deres ordrebestilling på nettet, bl.a. går hjemmesiden i coma når jeg har fundet frem bilen, og så kan der ikke søges eller bestilles noget.

Mvh. Kurt.
Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032

Offline T3sen

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 277
    • Vis profil
knas med THansen
« Svar #7 Dato: 21. Januar 2015 kl: 15:53:16 »
Citat fra: "Erik" post=116826
jeg kan ikke bestille stumper.. er jeg den eneste?? når jeg "går til kassen" går det hele op i røg... er det mon mine fede fingre, som driller tastaturet, eller er der gået vand i Svansens server????


Thansen har virket dårlig eller slet ikke hos mig den seneste måned mindst.

Og nu igen idag hvor jeg ville kontrollere om de havde en aftrækker som jeg
jeg tidligere har købt der, og som nu er bortkommet (det sker ofte for mig :-(  ).

Jeg bruger somregel Chrome browseren, og så var der en der foreslog mig at prøve Internet explorer på windows.
Så virker siden.

Så det kan være en ide at prøve det.

Jeg ved ikke om det også virker ved bestilling over nettet, det har jeg ikke prøvet.