Vores biler. > Din bil...

mumrikken

<< < (2/11) > >>

Thomas:
Lille forsættelse: så er vi endelig kommet nærmere med at få bilen på vejene:-) den er blevet nedvejet til 1500kg, toldsynet og vi har fået svar fra skat for en uge siden. Så nu håber vi på at få den klar til første tur til Italien med ski her til marts. Så lige nu fokuserer der på indmad og især på manglende bagsæde!


[attachment=18960]image_2015-02-15-4.jpg[/attachment]

[attachment=18961]image_2015-02-15-5.jpg[/attachment]

FrankBinau:

--- Citat fra: "dennis" post=117975 ---Hui de finner er gale :-)

Just hentet en fin 14" finsk grænsepatrulje til min kammerat så min Volkejeep har sig en veninde.

Hvad angår anvendelse af jerer mumrik, så er det SÅ rigtigt at anvende en syncro som i beskriver.

Velkommen til.
--- Afslutning på citat ---


Hej kommer der ikke foto,s af den her dennis ? Man vil jo gerne lige se ,-)

FrankBinau:

--- Citat fra: "Thomas" post=118002 ---Lille forsættelse: så er vi endelig kommet nærmere med at få bilen på vejene:-) den er blevet nedvejet til 1500kg, toldsynet og vi har fået svar fra skat for en uge siden. Så nu håber vi på at få den klar til første tur til Italien med ski her til marts. Så lige nu fokuserer der på indmad og især på manglende bagsæde!
--- Afslutning på citat ---


Gule eller hvide plader og hvad blev afgiften ?? Mvh Frank :-)

t3søren:

--- Citat fra: "Thomas" post=118002 ---Lille forsættelse: så er vi endelig kommet nærmere med at få bilen på vejene:-) den er blevet nedvejet til 1500kg, toldsynet og vi har fået svar fra skat for en uge siden. Så nu håber vi på at få den klar til første tur til Italien med ski her til marts. Så lige nu fokuserer der på indmad og især på manglende bagsæde!
--- Afslutning på citat ---


Tillykke med jeres fine bil - håber i bliver glade for den.
Tænker Daniel i Kristiansand (han er dansker) kan hjælpe jer med indretningen i står og mangler. Hans nr er  +47 980 14 263
Glæder mig til at møde jer, måske til Fyn15 ?!

Bedste t3 hilsner Søren

Thomas:
Tak Søren.
Jeg giver ham et ring.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version