T3Klub Danmark > Generalforsamling

TAK

(1/2) > >>

ottokrog:
Det var rigtig rart at mødes med jer alle til en god generalforsamling. Tak til Erik for at lægge hus til.

Jeg er vel hjemme og ånder lettet ud over at T3Klubben fortsætter ufortrødent.

Tak til alle der gør det muligt.

mvh
Otto

pep84df:
Der skal også herfra lyde en stor tak til de tidligere bestyrelsesmedlemmer, for en fremragende indsats!
En stor tak til Erik, for at lægge hus til, samt være "vært" for et godt traktement!
Jeg vil også rette en stor tak til træfudvalget, for at satse på et nyt og anderledes FYN15, i nye rammer!
På forhånd tak til de nye bestyrelsesmedlemmer, fordi de vil "køre" klubben videre!
 :)  :)  :)  :)  :)

Mvh PETER

Rabundus:
Der skal også lyde et tak herfra, rigtig rart at mødes med jyder nord som syd og mellem jyder dejlige  fornuftige  fynboer og slå til fanden sjællændere iblandet lidt københavnsk  dekadence :evil:  :evil:  :evil:

og rigtig flot at Erik ville lægge hus til  godt at der var 3 fornuftige mennesker der meldte sig at tage endnu en tørn som bestyrelse for klubben håber der er mange der vil støtte og bakke op om klubbens arbejde  ikke  mindst det store arbejde der bliver lagt i at kører t3 nettet videre

Mange hilsner

Rabundus

vw_madsen:
Ja tak det var mægtige rammer ,håber der blev båret over med Sebastian i baggrunden
T3 hilsen Mads  
OM JEG GLÆDER MIG TIL FYN
Det kan i tro

jbjerrum:
Tak til de, der kan og vil og Tak for husly, kaffe og blødt brød...

Dejligt, at vores klub er i gode hænder... Det luner... ;-)

Ses derude... ;)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version