T3 Fora.. > Subaru

Subaru vs. Vw

(1/2) > >>

t3brian:
Hvorfor en en Subaru motor? Hvorfor ikke en Audi V6 eller en vr6 motor, og er den eneste gear kasse som kan bruges en un1 ?

Mort_K:
Fordi en T3'er kan synes med Subaru motor (op til 2.2 med 134hk) VR6 motor, glem det, 2.8 vr6 har 174 HK så dne vil aldrig kunne synes i en T3'er og Audi V6'erne, er også for kraftfulde, der er nogle 5 cylle række motorer der nok godt kunne godkendes (de brugte 5 cylle motorer i sydafrica)
Og grunden til Subaru er jo at T3'erne med benzin motor havde boxermotoer, så når man putter en subaru i, får man jo den rigtige lyd  B)

Grunden til man bruger UN1 gearkasser hvis man vil ha en anden gearkasse i (en std gearkasse ha holde til mener det er omkring de 130-140 hk og 190 Nm (med køleblik monteret i gearkassen)) er fordi UN1 gearkassen kan man "let" vende diffrentialet om, (den gearkassen havde vendt diffrentiale i biler som Delorean og diverse Lotus modeller) så bilen kommer til at køre den rigtige vej, der er ikke rigtig nogle andre gearkasse man kan vende diffrentialet om på den måde, så skal man ud i at ha en Porsche Gearkasse.

t3brian:
Kan det passe man man også kan bruge en Subaru gearkasse ? Hvis man bruger den original t3 gearkasse , vil man så stadig køre med mange omdr ved 130 km/t

Hinze:
Du opnår ingenting ved blot at skifte motoren med hensyn til mange omdrejninger på motorvej. Subarugears har kron og spidshjul der vendt så det passer i retningen til en T3'er. Det kunne der sikkert opnå færre omdrejninger.
Der er også mulighed for at vende en passat/audi gearkasse. Se mere her

t3brian:
Det er vist nemmest med en un 1 gearkasse. Nogen der ved helt nøjagtigt hvilken bil den sider i ? Årgang osv. Kan se den sider i en Renault 25 dem er der ikke mange af. Og en espece men kan ikke finde årgangen

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version