Vores biler. > Dine Projekter...

Projekt Kabine

(1/8) > >>

Tica:
Så er der ved at være forårs kuller på adressen, fuglene synger og Appelsinen skriger på lidt opmærksomhed.

Så der bliver bestilt dele hjem til kabinen på appelsinen.

Der skal skiftes blæserenhed og når nu instrumentbord er ude så skal der ændres lidt, har et Magnum instrumentbord med lukket handskerum der skal have lidt kærlighed og så monteres, og der skal vel noget ekstra el og lyd i, det sige ebay i det mindste  ;D

Der kommer mere når posten, DHL, DPD etc. kommer forbi  :)

PS mangler en fornuftig bagklap da min er rusten og skæv.

verner:
jeg lavede 2 ekstra cigarudtag oppe ved forruden på camperen, der er rart så ledning til gps og mobil ikke er i vejen, brugte bare dem fra biltema med klap, så der ikke kommer sidt i, de findes sikkert også på ebay...

basseoghund:
Jeg lavede også udtag i "papkassen" (COACH'en) , det var også 2 cigaret udtag satte dem til ved den tykke fødeledning bag sikringsboks med 2 ekstra sikringer . Pakkede dem ind i krympeflex og lagde dem ovenpå radioen , så de var tilgængelige ved at tage askebægeret op . Havde lavet 2 hakker i kanten af askebæger så der var plads til ledninger

Milos camperbus:
Nå, så vil jeg også vise hvad jeg har lavet i Tica's tråd 8)

Tica:
De første dele er ankommet men jobbet tager alt for megen af ens fritid  ;)

Og så skal vi jo lige have overstået en generalforsamling i T3 Klub Danmark på søndag

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version