Vores biler. > Din bil...

Ambulancen... "Krankenwagen"

(1/13) > >>

buddha_uffe:
Håber snart jeg kommer ud at køre T3 igen..
Denne tidligere krankentransporte fra Berlin hænger på liften og har fået en række4 2,0 2E i røven.
[attachment id=1 msg=125615][attachment id=2 msg=125615][attachment id=3 msg=125615]

t3søren:
Den er bare fed Uffe  ;)

JohnDybkjær:
Lækkert :)

Du har været igennem import-møllen, kan jeg tænke mig. Jeg har selv kig på en række biler i Tyskland - én af dem med blåt blink på taget. Fik du din bil ind over grænsen uden problemer med de gule blink? I så fald bør jeg kunne gøre det samme, hvis jeg skifter det blå glas ud med gult, tænker jeg!

Go´ weekend!

Vh John

buddha_uffe:

--- Citat fra: JohnDybkjær efter 08. April 2016 kl: 07:32:10 ---Lækkert :)

Du har været igennem import-møllen, kan jeg tænke mig. Jeg har selv kig på en række biler i Tyskland - én af dem med blåt blink på taget. Fik du din bil ind over grænsen uden problemer med de gule blink? I så fald bør jeg kunne gøre det samme, hvis jeg skifter det blå glas ud med gult, tænker jeg!

Go´ weekend!

Vh John

--- Afslutning på citat ---
Jeg har ikke den store erfaring at dele ud af her. Dette er den første af mine biler jeg skal betale afgift af, så kender ikke systemet. De blå blink og sirenen var allerede afmonteret, tænker det er på grund af noget lovgivning... Ved at de i Tyskland er meget strikse med dette, mine to kammerater der kørte Carbagerun i sommers i en Astrovan forklædt som militær politi og med blåt syltetøjsglas på taget måtte stripse et viskestykke omkring det blå blink i Tyskland for ikke at komme i fedtefadet...
(De kom så gevaldigt i fedtefadet i den slovenske grænsekontrol da den grønne astrovan havde teksten "ARMY POLICE" skrevet på siden og blå blink på taget)..  ;D ;D
[attachment id=1 msg=125619]

JohnDybkjær:
Hahaha, kan lige se det for mig!

En synsmand har netop i dag fortalt mig, at man i DK som privatperson ikke må køre med blink på taget, uanset farve (eller sirene af nogen art). Han sagde dog også, at flere gør det alligevel :-D

John

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version