T3 Fora.. > Diverse

Atlantic renovering

(1/4) > >>

me:
Så er jeg gået igang med at renovere en Atlantic.
Som forventet er der lidt rust under skørterne...
Har brug for lidt vejledning til kofangerne: Som det fremgår af billederne er det vist ikke helt reglementeret jeg har fået den bagerste kofanger af. Hvordan gør man det rigtigt og hvor kan jeg få nye beslag?

Der kommer helt sikkert flere amatør spørgsmål hen af vejen, så jeg håber der er et par af jer professionelle der vil øse lidt gode råd ud:-)
[attachment id=1 msg=129459][attachment id=2 msg=129459][attachment id=3 msg=129459][attachment id=4 msg=129459][attachment id=5 msg=129459]

me:
OK. Først og fremmest skal jeg nok lige have en guide til at ligge billeder op i et fornuftigt format...

Tica:
Ser spændende ud  8)

Ang. billeder, hvis du bruger en opløs på 1024 i bredden så får du nogle fine mindre billeder som brugerne kan klikke på og så passer de til de fleste skærme.

vw_madsen:
Fed bil må vi se den indvendig

me:
Så er pladesmeden ved at gøre klar til sandblæsning og metalisering (hvor det giver mening).
Jeg er dog sendt på jagt efter en "ny" bagklap; så hvis du har en liggende er jeg interesseret:-)

Og så er der lige udfordringen med bageste kofanger;
De messing møtrikker der sad indbygget i kofangeren er gået tabt ved afmontering fra anhængertræk.
Er der nogen der har en idé til hvordan jeg får nye møtrikker, eller bolte gjort fast til kofangeren?
Har selv tænkt at montere en galvaniseret bolt med glasfiber, men kunne godt bruge lidt sparring:-)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version