Køb og salg > Alt andet

Projekt offroad caravan "Efternøleren".

<< < (2/16) > >>

porteren:
Var lige ude at prøve Efternøleren efter Ulven.

Det fungerer perfekt. De er næsten lige brede, så jeg kan se forbi traileren i spejlene, men alligevel se lidt af begge sider af den.
Den følger rigtigt fint efter, og er meget nem at bakke med. Ved landevejskørsel og på småvejene, mærker jeg stort set ikke at den er bagefter :D

De større hjul,( 15"x6,5" med 225/70) som jeg sætter på i næste uge, vil klart komme til at klæde vogntoget, og få den op i vandret i forhold til Ulvens krog. Karrossen vil også blive hævet på chassiset, så der bliver plads i skærmkasserne og så der bliver større frihøjde ved Efternølerens bagkant. Rart i bulet terræn. :)

[attachment id=1 msg=129760]

Andreas:
Jeg har to Mefro fælge i god stand liggende 5,5x15 ET30

porteren:

--- Citat fra: Andreas efter 17. Juni 2017 kl: 12:25:17 ---Jeg har to Mefro fælge i god stand liggende 5,5x15 ET30

--- Afslutning på citat ---

Tak Andreas, men jeg har lige købt to stålfælge 6,5x15 ET33, som jeg i første omgang skal have sat mine gamle originale Sprinter dæk på, for at se hvordan de passer i hjulkasserne. De er 225/70.

Så det er specielt Ronal fælge jeg søger. De må godt være grimme, så de skal blæses, men ikke med ødelagte kanter. :)

porteren:
Turde du trække din campingvogn op her??

[attachment id=1 msg=129776]

[attachment id=2 msg=129776]

Efternøleren har nu fået 15" hjul og er blevet hævet så den nu matcher Ulvens krog. Den har også fået en fin departurevinkel, taget i betragtning af det er en campingvogn.

[attachment id=3 msg=129776]

vw_madsen:
Bliver rigtig spændene og følge 👍👌😊

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version