T3 Fora.. > Diverse

Rust i donkraft fæstner

(1/2) > >>

Jonas:
Hej

Skulle løfte bagenden af bilen og brugte den originale donkraft i stedet for min flaskedonkraft,  og det viste sig at bilen var fuldstændig mør omkring donkraft fæstneren.
Bilen skal synes på tirsdag så det er rimeligt ubelejligt, tænker at synsmanden nok ikke lader det passere ubemærket. 
Er der nogen der kan anbefale et sted i københavnsområdet som kan lave sådan en reparation, så jeg kan for gjort den klar til et omsyn?

[attachment id=1 msg=131487]

Erik:
der er ikke så meget at sige om det. Det skal laves inden syn. Den er blød som l... , Rabundus kender en, som holder til ved Gør Det Selv i Sydhavnen, som kan lave det så det kan synes.

Jonas:
Hej Erik tak for svar, jeg prøver at skrive til Rabundus. Når du skriver det skal laves inden syn, mener du så at det skal være lavet inden den skal synes første gang, eller er det ok at tage den til syn også få det lavet til omsynet? Det er første gang jeg får en bil synet så er lidt usikker på det.

Hilsen Jonas

Erik:
du kan gør begge dele, men jeg ville klart lave alle kendte fejl inden jeg kørte til syn første gang...

vw_madsen:
Hej jeg har personlig lavet flere af de fæste
Ville ikke anbefale og køre en meter mere i bilen ej heller til syn.
Hvis synsmanden bare er en smule seende giver han dig kørselsforbud.
Og rigtig gættet jeg har ikke tid til og hjælpe dig.
Mvh mads.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version