T3 Fora.. > WBX/LBX Fora

Spørgsmål fra en ny T3 ejer

<< < (2/3) > >>

Kkrogsgaard:
Jeg mener den sidder i højre side af motorrummet på en 1,9 benziner

ottokrog:
Nej,den sidder til venstre, hvis du kigger ind i motorrummet bagfra.

Der går en lille slange fra ekspansionsbeholderen over til den inderste beholder. Hvis den slange er stoppet til af gammelt snavs, så kan du tro at du har masser af vand på, men motoren er helt tom for vand.

T3 kim:
Velkommen i T3 verden
den bliver du glad for
kim

Peller:
Hej igen

Mange tak for svarene indtil videre.

Jeg har fået kigget ned til motoren, og der er vand i begge beholdere. Jeg har haft føleren oppe af den bagerste befolder (den med de 2 elektroder).

Her skete der noget sjovt. Da jeg satte stikket på igen startede jeg motoren, og der var ikke nogen ændring. Jeg så at stikket kan vende på 2 måder, og da jeg vendte det, så stoppede lampen med at blinke.

Jeg har dog stadig problemer med at få temperaturvisning. Pilen flytter jeg ikke rigtigt.

Kan det være føleren på køleren eller måske termostaten?

ottokrog:
Det er nok ikke termostaten. Kan sagtens være føleren,men det kan også være selve viseren i instrumentbordet. Start med at sætte en ny føler i.

At blinkeriet stopper når du vender polerne skyldes nok ikke " mærkværdig strøm",  men snarere at du har rystet noget snavs af elektroderne ved andet forsøg. De elektroder skal holdes helt rene for snavs, er min erfaring..

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version