Forfatter Emne: Vandpumpe til wbx søges straks  (Læst 1319 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

FRTZ

  • Gæst
Vandpumpe til wbx søges straks
« Dato: 02. Juli 2007 kl: 23:24:11 »
Det ser ud til at jeg skal ha en wbx vandpumpe da remhjulet sidder løst.Hvor hvordan og hvormeget???

Mølle

  • Gæst
Vandpumpe til wbx søges straks
« Svar #1 Dato: 02. Juli 2007 kl: 23:32:23 »
http://howdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=184658

hvis du bestiller den hos mekonomen fra morgenstunden burde de have den til middag senest.

FRTZ

  • Gæst
Vandpumpe til wbx søges straks
« Svar #2 Dato: 03. Juli 2007 kl: 10:59:11 »
takker og bukker, har bestilt ny vandpumpe hos Hovwdi til en plov, det tager godt nok 2-5 dage at få den pga ferietravlhed (ja tak!)
Og så tager jeg springet og skifter den selv, det bliver min debut med at splitte motor... knæk og bræk

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Vandpumpe til wbx søges straks
« Svar #3 Dato: 03. Juli 2007 kl: 12:53:11 »
husk nu lige at købe noget af den rigtigt G12 kølervæske. Du kan ikke undgå at du spilder noget når du skifter vandpumpe
Mvh. Casper

FRTZ

  • Gæst
Vandpumpe til wbx søges straks
« Svar #4 Dato: 07. Juli 2007 kl: 13:41:27 »
Det tog så lige 4 timer på GDS at skifte den vandpumpe ved egen hjælp! Tak til alle gode råd og vejledning ved min motorsplit debut, kan ikke vente på næste gang jeg skal mekke... d blir nok snart. :D

En større kedlig fotoserie af seancen følger... når jeg og ambulancen er hjemme igen fra bornholm.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Vandpumpe til wbx søges straks
« Svar #5 Dato: 08. Juli 2007 kl: 15:05:06 »
Citat fra: "FRTZ"
Det tog så lige 4 timer på GDS at skifte den vandpumpe ved egen hjælp! Tak til alle gode råd og vejledning ved min motorsplit debut, kan ikke vente på næste gang jeg skal mekke... d blir nok snart. :D

En større kedlig fotoserie af seancen følger... når jeg og ambulancen er hjemme igen fra bornholm.


STærkt gået, så er der blod på tanden til andre reparationer senere. Stort tillykke herfra. :D

Hinze