Forfatter Emne: Hvorfor hedder det omgangs-syncroen  (Læst 3865 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mølle

  • Gæst
Hvorfor hedder det omgangs-syncroen
« Dato: 03. Juli 2007 kl: 21:48:53 »
Kan det have noget at gøre med at der har været mere end en ejer??

Jeg opdager hele tiden underlige løsninger på opståede problemer. Ikke alle løsninger er lige geniale eller i øvrigt efter min opfattelse af hvordan man afhjælper problemer.

Jeg har siden jeg fik den ud og køre måtte lægge øre til en kedelig raslen ved sejtræk samt når jeg startede og stoppede motoren. Guderne skal vide, at jeg har ledt efter kilden til denne raslen mange gange. I går da jeg havde hende på liften fandt jeg fejlen. bagerste højre gearkasseophæng var ikke fastgjort, dvs. det sad med en 10 mm bolt, som flagrede ca. 20 mm løs. Den bolt sad desuden helt skævt i hullet.

I dag skilte jeg skidtet ad og konstaterede, at bolten bare var mokket op i et hul uden gevind. De to øvrige (tidligere 8 mm gevindhuller) var hhv. drejet over gevind og der sad en knækket bolt i det andet.

Løsningen blev 3 nye m10 heli-coils. Ikke nemt at komme til, men nu spiller det med smurte bolte. Næste gang jeg skal adskille bliver det ikke her jeg får problemer. -men iiiiiiiiiiiih hvor jeg hader at mase med noget andre har maset i stykker.

Offline Quark

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 120
    • Vis profil
Hvorfor hedder det omgangs-syncroen
« Svar #1 Dato: 03. Juli 2007 kl: 23:17:13 »
hej Mølle

det er sguda godt nok noget lort jeg har solgt dig det er jeg da lidt ked af men det var jo ikke til at vide at den var helt formakket.....

det er da godt du har så meget afspassering så du har tid til at skrue i den :D








Quark
88 Porter 1,9 sauger 2WD ex-bundeswehr
tlf. 22203525
BARE FORDI!

Mølle

  • Gæst
Hvorfor hedder det omgangs-syncroen
« Svar #2 Dato: 03. Juli 2007 kl: 23:31:53 »
Hej Quark

hold nu fast. jeg har aldrig klaget over vores handel. Den var ok.

men ja. jeg bliver da holdt beskæftiget. Og nu skal du så bare nægte til du vejer et kilo og er ½ meter høj. bare sig at det er de andre der har gjort det.

Djursland

  • Gæst
Hvorfor hedder det omgangs-syncroen
« Svar #3 Dato: 04. Juli 2007 kl: 00:34:00 »
Citat fra: "Mølle"
Hej Quark

 ja. jeg bliver da holdt beskæftiget.


og ja det er da godt ellers går du jo bare og smider med brosten på nørrebro  sige at det er de andre der har gjort det.

griner

Mvh Djurs  :lol: