T3nettet og T3Klub Danmark forum

Off topic => Generelt => Emne startet af: Alp efter 19. August 2009 kl: 20:18:42

Titel: Fart på R4 benz
Indlæg af: Alp efter 19. August 2009 kl: 20:18:42
:lol:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180396357309&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

translate.google
"Til salg er et turbo kit egnet til næsten alle 8V motorer fra VW kit. Tilpasset fra 1,6 l til 2,2 l.
 
Jeg vil sige, at med dette kit til en afstemning og en tilsvarende injektion svarer omtrent 250-280PS kan opnå.
 
Sættet indeholder følgende dele:
Ny T3/T4 Hybrid turbolader
Ny 8V Turbokrümmer (ikke på billedet)
Turbo sump med Ölrücklauf
Audi Ladeluftkøler
Hardware og tilbehør
fra 500 euro om G60 cylinder (ikke på billedet)
Nu et par mere detaljerede oplysninger om de dele:

Den turbolader er olie-afkølet og stadig i original emballage. Det er en T3/T4 med en loader AR.50 kompressoren. Den har en intern ladetrykventil. Justerbar fra 0,55 bar til 1,00 bar. Ligeledes har han en V-band-forbindelse til Downpipe! Tilbehør omfatter alle pakninger og V-båndet klemme.

Den Turbokrümmer er også ny. Det er lavet af stålstøbegods og derefter evakuering. Naturligvis den albue har en T3 flange og passer alle 8V cylinder hoveder.

Sump er en Golf 3 Turbo Diesel og har værker fra en Ölrücklaufanschluss med tråd. Ikke er utætte kludder.

Afgiften stammer fra en Audi A4 2,0 TFSI og netværket har følgende dimensioner: 66cm x 14cm x 6,3 cm og en diameter på 55 mm tilslutning. Desværre er LLK på bagsiden af en uafhængig, men funktionen er ikke forringes. De køligere er stramt.

Da dette er væddeløb dele Jeg giver absolut ingen garanti for, og heller ikke godt for nogen følgeskader! "
Titel: Fart på R4 benz
Indlæg af: Hinze efter 19. August 2009 kl: 21:34:53
Tja, så er det vel bare at få smidt en r4 benz motor i hullet. Det kunne vel også klares med en turbo fra en diesel.

Hinze
Titel: Fart på R4 benz
Indlæg af: jensjakob efter 19. August 2009 kl: 23:39:31
Hov. En JX-turbo på en R4, jamen, det kunne nok godt flikkes sammen. Jarl må have dem liggende i jernbunken. Og så lidt chip-justering :-)

Væddemål: Hvor lang tid går der før bunden går ud af motoren?
Titel: Fart på R4 benz
Indlæg af: verner efter 20. August 2009 kl: 00:25:10
Citat fra: "jensjakob"
Hov. En JX-turbo på en R4, jamen, det kunne nok godt flikkes sammen. Jarl må have dem liggende i jernbunken. Og så lidt chip-justering :-)

Væddemål: Hvor lang tid går der før bunden går ud af motoren?


i en golf kan det vist godt holde, tænk på at 90hk i en 1,8l ik er meget iforhold til hva samme str motor laver i nye biler.
men tror du får varmeproblemer i en t3, men prøv det! der er jo nok abs motorer rundt omkring :-)
Titel: Fart på R4 benz
Indlæg af: jankjerbye efter 20. August 2009 kl: 10:02:00
Det kan godt være at 90 hk ikke er meget for en 1,8er i disse moderne tider. I de gode gamle dage trak man forsigtigt 88HK ud af 3 liter fordelt på 5 cylindre (OM617) :wink:

En god stor mølle med masser af tryk har nu altid været mand for at presse selv den mest solide motor ud i havari.

Mere stabil effekt.. mere hubraum.. Jeg ville hellere bruge pengene på en korrekt højt gearet renoveret gearkasse og en 5 cyl adapter eller en SA klokke.

mvh

Jan