Forfatter Emne: Er T4/T5 benzin virkeligt så sjældne?  (Læst 2858 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline TCDK

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 17
    • Vis profil
Er T4/T5 benzin virkeligt så sjældne?
« Dato: 26. Februar 2019 kl: 14:16:18 »
Jeg er ved at kigge på en T4 el. T5 transporter BENZIN, som jeg kan indrette til transport af surfboards og med et par sovepladser, og derefter på hvide plader for at få så lav afgift som muligt.

Men det har vist sig virkeligt svært at finde nogen, som ikke er med lad. Jeg kan kun finde én til salg i hele danmark? (under 50.000,-)

Jeg ville faktisk også være interesseret i en T3, men pga. motoren ligger bagi, mister jeg for meget frihøjde og kan ikke opbevare surfboards under sengen. (De kan komme på taget, men det er så træls at stå og bøvle med konstant)



Hvor søger jeg bedst? Bilbasen, dba, degulesider OG ebay tyskland er gennemtravlet.

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
Sv: Er T4/T5 benzin virkeligt så sjældne?
« Svar #1 Dato: 26. Februar 2019 kl: 15:18:01 »
Der er mange at købe i Tyskland. Også benzinere. Prøv at lede på mobile.de

Jeg har i øvrigt selv lige købt en T4 syncro , men i TDI udgave, i Nordtyskland. Lidt besværligt, men rustmæssigt kan standen på bilerne være en hel del bedre end én, der har kørt i Danmark.

[attachment id=1 msg=132392]
« Senest Redigeret: 26. Februar 2019 kl: 15:33:36 af porteren »
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen

Offline TCDK

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 17
    • Vis profil
Sv: Er T4/T5 benzin virkeligt så sjældne?
« Svar #2 Dato: 27. Februar 2019 kl: 08:55:21 »
Havde glemt alt om mobile.de

Der er jo en masse, endda et par i Danmark.

Tak!