Off topic > Forslag og idéer

Transport ml jylland og sjælland

(1/1)

Arachnidkalven:
Kan se der er mange der handler reservedele på tværs af landet. Jeg og sikkert andre vil være glade hvis man evt lige smider en besked herinde hvis man har plads i bilen/ traileren da jeg kan se mange gode t3 dele jeg gad at ha, ligger i jydeland. Men den forbandede broafgift er mange gange det der holder mig fra at køre. Hvis man deler udgifterne mellem sig. Jo flere jo bedre så er det vel win-win. Anyways vil i hvert fald selv lige skrive herinde hvis jeg skal hente noget og jeg har plads/ tid / mulighed for at tage med. Måske det endda kunne lade sig gøre at have en snedig kalender af en art hvor folk kan plotte ind hvornår de køre fra til destinationer osv. Lidt ala gomore. Nå det var bare et forslag som man brygge videre på hvis man har lyst. Vh

verner:
vi har T3-transport  8), det har fungeret fint alle de gange jeg har brugt det, sidst jeg kørte tur retur over storebælt med tom flyttetrailer, var der ingen der meldte at de skulle have noget med..

det fungere så enkelt at man efterlyser transport i det forum der heder transport, samme sted skriver man hvis man kører langt og ved man har plads i bilen :)

prisen er tit gratis eller et tilskud til bro og brændstof, det aftales individuelt :)


http://t3nettet.dk/index.php?board=22.0

verner:
nu har jeg lige lavet et opslag, skal du have noget med så giv lyd i min transport tråd.

du skal selv koordinere så varen kommer ud til min rute :)

Arachnidkalven:
Super. Er ny her så skal lige finde rundt i trådene😊 Mange tak for svar. Så må jeg jo holde mig til når det er.

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version