Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Hinze

Sider: [1] 2 3 ... 242
1
WBX/LBX Fora / Sv: søger video
« Dato: 07. Maj 2020 kl: 17:03:07 »
en enkelt video, men lidt info her

wbx.fragreve.dk

2
Dine Projekter... / Sv: Den røde doka racer
« Dato: 20. August 2019 kl: 20:05:34 »
spændende projekt  :)

3
WBX/LBX Fora / Sv: WBX kører på 3 cylindre.
« Dato: 20. August 2019 kl: 20:03:21 »
ok,

Uanset hvem du spørger, kommer det til at koste penge. Sidelmann (Jesper) og f.eks http://gbot.dk/ Jakob har jo et godt ry.


4
Sjov und Spass !!! / Sv: Onsdagstur
« Dato: 02. August 2019 kl: 23:16:43 »
Lyder godt nok som en rigtig hyggelig tur 😀

Boble, fortæl 😍

5
WBX/LBX Fora / Sv: Høj tomgang ved varm motor
« Dato: 30. Juli 2019 kl: 19:37:54 »
godt du fik løst det. Havde du ikke kikket ned i karburatoren i fejlsøgningen?

6
WBX/LBX Fora / Sv: WBX kører på 3 cylindre.
« Dato: 30. Juli 2019 kl: 19:35:29 »
alt kan lade sig gøre, hvis du har modet og håndelaget.

her en lille tråd med lidt billeder http://t3nettet.dk/index.php?topic=95184.0

Hvordan ved du at den ikke har kompression? er det målt eller "mavefornemmelse"?

7
Hvorfor tror den gør noget ved start af motor?

Den regulerer benzintryk til 2 bar ved tomgang ellers 2,5 bar ved fuldlast.

Drukner din ved start, lugter den af benzin?

[attachment id=2 msg=132842]

[attachment id=1 msg=132842]

8
WBX/LBX Fora / Sv: Topstykke ud uden cylindre
« Dato: 02. Juli 2019 kl: 06:24:58 »
revner mellem ventiler er der "næsten" altid. Hvis det er små revner kunne toppene måske godt genbruges, men det er selvfølgeligt altid lækkert med nye stumper  :)

9
WBX/LBX Fora / Sv: Topstykke ud uden cylindre
« Dato: 01. Juli 2019 kl: 06:09:12 »
De kan sidde rigtig fast, som i RIGTIG fast. Jeg forsøger med en træ/fiber pind mellen top og de "ører" de sidder på cylinderen, både oppefra og nedefra. Måske endda en "mejsel" istedet for træ pinden.

Skidt O-ringe både de sorte i bunden og og de grønne i toppen.

Problemet med at hive cylinderen af, er selvfølgelig bøvlet med stempel ringene. Du skal have stemplet af, dvs krydspind ud (gennem vandhullet i toppen) og herefter "samle" stempel i cylinder på arbejdsbordet og så montere det hele igen.
"Nogen" med små fingre og snilde kan måske fifle stempel ringe mens det sidder på plejlstangen, men jeg ville ikke forsøge.

God fornøjelse

10
Generelt / Sv: VW-shoppen.dk
« Dato: 17. Juni 2019 kl: 16:34:13 »
Jubii,

så lykkedes det at finde en "T3-tosse" ;D der vil videreføre VW-shoppen.dk.

Velkendte Ottokrog har vist stor interesse og får derfor lov at overtage.

Tak til alle Jer der har kikket og handlet, tag godt i mod Ottokrog. Jeg er sikker på han vil gøre sit bedste for at tage VW-shoppen.dk til nye højder.

Hilsen Hinze

11
Generelt / VW-shoppen.dk
« Dato: 13. Juni 2019 kl: 06:13:37 »
Hej,

Det er tid til at VW-shoppen.dk skal videre, er der nogen der har lyst/mod på at overtage domæne og webshop?

Skriv eller ring ved interesse.
Hilsen Kenneth Hinze

kenneth.hinze@vw-shoppen.dk

4094 8788

12
Mekanisk / Sv: Løs koblingspedal
« Dato: 09. April 2019 kl: 06:21:51 »
Super løsning med svejseriet

13
Mekanisk / Sv: Rat "slør" - renovering af rat
« Dato: 09. April 2019 kl: 06:20:19 »
Oj, det var smart.

Måske vi skulle have en undergruppe i Forum der hedder "fixerum"  8)

14
Mekanisk / Sv: DJ ujævn tomgang og indtil videre en løsning
« Dato: 09. April 2019 kl: 06:18:40 »
æv, det tegner ikke godt med kvaliteten!

Er det ikke en aluminium "knast" originalt?

15
Mekanisk / Sv: Check dine benzinslanger - en skræk historie!!!
« Dato: 09. April 2019 kl: 06:16:01 »
Det er godt nok en sørgelig historie med slanger der flækker.

Jeg skiftede selv slanger og kan se du har den lille "låsering" med, så hvorfor slangen sprang er da også en gåde.

Tråden her viser også lidt billeder med dyser og slange skift. http://t3nettet.dk/index.php?topic=95184.15

Godt du fik det løst inden vognen futtede helt af  :-\

Sider: [1] 2 3 ... 242