jeg havde også en variant af samme problem, min starter havde det rimeligt skidt, så jeg ville montere en OJ starter(kolde-fingrer vejr: det sner og der er -3 grader og det blæser jævnt meget)
efter 20 min har jeg fået skruet den gamle starter af, og skruet den nye på. og den virker ikke :-(
så af med den nye og på med den gamle, denne gang tog det 15 min.
så virkede starteren igen, hvad sker der tænker man.
nå men af med den gamle starter igen igen, og på med OJ starteren, denne gang var jeg næsten nede på 10 min for proceduren.
men så virker OJ starteren ikke, for anden gang, HVAD
så frem men måle apparatet og starteren får strøm, hmmm men så slog det mig, havde den stel, selvom den var boltet fast i koblingsklokken.
Og rigtigt nok havde den ikke stel, så af med den igen :-(
Det viste sig at flangen på starteren hvor den rører koblingsklokken, var hvid og ru af aluminiumsoxid(alu rust). Så en hurtig tur med en stålbørste og den var fin og blank. Da den blev monteret virkede den som en drøm og har gjort det lige siden.
Men al ovenstående kan jo kun være en fejlkilde, hvis starteren har været afmonteret. Og nu kan jeg rykke starteren af og montere en ny på under 10 min. :-)