T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: Bo efter 26. November 2007 kl: 12:01:30
-
Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 201.000 for vanagon+subaru. (0,14 sekunder)
Det er bare at gå igang - Google er din ven :wink:
-
The samba er nok det sted du finder flest ombygninger, både 4 og 6 cyl subaru...
Søg på sætninger som "subaru conversion"
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewforum.php?f=20&sid=2d127853dc77f6940ed5098270261243
-
Husk at Alfa Romeo også laver glimrende boxer motorer, som er endda meget lette at mokke i. Der står en del om det på vwnettet.dk
-
Husk at Alfa Romeo også laver glimrende boxer motorer, som er endda meget lette at mokke i. Der står en del om det på vwnettet.dk
De er desværre ikke så store ... mener 1,8 er den største og der er ikke meget moment i den !?
Der findes glimrende beskrivelser vedr. ombygning til Subaru og alle speciel dele kan købes.
Desværre er Subaru sjælne i DK og MEGET dyre i reservedele...
Hvorfor Subaru ? for at få flere HK ? For at få en mere moderne motor ?
-
Husk at Alfa Romeo også laver glimrende boxer motorer, som er endda meget lette at mokke i. Der står en del om det på vwnettet.dk
De fleste af dem (alle?) er bare luftkølede, lidt irreterende hvis man gerne vil holde varmen også!
/Mads
-
Husk at Alfa Romeo også laver glimrende boxer motorer, som er endda meget lette at mokke i. Der står en del om det på vwnettet.dk
De fleste af dem (alle?) er bare luftkølede, lidt irreterende hvis man gerne vil holde varmen også!
/Mads
Alfa 33 er en vandkølet boxer med dobbelt overliggende knast og indsprøjtning
-
Husk at Alfa Romeo også laver glimrende boxer motorer, som er endda meget lette at mokke i. Der står en del om det på vwnettet.dk
De fleste af dem (alle?) er bare luftkølede, lidt irreterende hvis man gerne vil holde varmen også!
/Mads
Alfa 33 er en vandkølet boxer med dobbelt overliggende knast og indsprøjtning
Det er bl.a. Alfa 33 der henvises til på vwnettet. Det skulle kræve en adaptorplade imellem, som sælges i flere udførsler lige fra rå plade man selv skal bore og skære gevind i, til fuld færdig løsning.
-
Jeg tager mine ord i mig igen! Jeg har faktisk lige fundet ud af at en 146 også fåes med vandkølet boxer, så der er sikkert flere!
/Mads
-
Det skulle kræve en adaptorplade imellem, som sælges i flere udførsler lige fra rå plade man selv skal bore og skære gevind i, til fuld færdig løsning.
Samme gælder for Subaru ombygningen... lige fra adapterplade til støbt koblingshus tilsvarende det originale.
-
udelukkende for at få flere heste!! Men ville det være bedre at lave mega squirt på den nuværende motor det er en 2,1i benziner? er det nemmere? billigere og bedre?
P.s. i øvrigt tak for de mange oplysninger!
Det kommer an på hvor mange hk du vil ha :!: :?:
denne her tråd er også meget go', men det kræver nok man har prøvet den slags før :shock:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2969205&page=1
-
Denne her conversion med en "alm." Subaru er sku' dokumenteret ret godt !
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=237938&postdays=0&postorder=asc&start=0