T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: dokajønne efter 04. Januar 2008 kl: 17:31:21
-
Fundet på Caravelle.dk
Model Produceret: Motorkode: Størelse: KW/HK/RPM Turbo
T1 50-52 Transporter 1,2 1,2 18
T1 53-60 Transporter 1,2 1,2 22
T1 60-64 Transporter 1,2 1,2 25
T1 63-65 Transporter 1,5 1,5 31
T1 65-67 Transporter 1,5 1,5 32
T2 71-75 AB 1,3 32
T2 71-75 AR 1,3 32
T2 70-71 2/1600 AD 30/34 PICT 1,6 37/50/4000
T2 71-76 2/1600 AD 34 PICT 1,6 37/50/4000
T2 76-79 AS 1,6 37/50/4000
T2 70-76 AF 1,6 34
T2 67-70 B 1,6 35
T2 70-79 AD 1,6 37
T2 70-79 AS 1,6 37
T2 71-73 CA 1,7 49
T2 72-73 CE 1,7 47
T2 71-72 2/1700 CA 1,7 49/66/4800
T2 72-74 2/1700 CA/CE 1,7 49/66/4800
T2 74-76 AP 1,8 50/68/4200
T2 75-79 CJ 2 51/70/4200
T2 75-77 GD 2 51/70/4200
T2 77-79 GE 2 51/70/4200
T3 79-82 CT 1,6 37/50/4000
T3 79-82 CZ 1,6 34
T3 79-89 UG 1,6 54
T3 81-89 BE 1,6D 40
T3 81-90 CS 1,6D 36/49/4200
T3 84-90 JX 1,6TD 51/69/4500 KKK K-14
T3 87-90 KY 1,7D 42/57/4500
T3 82-92 DF 1,9 44/60/3700
T3 82-90 DG 1,9 57/78/4600
T3 83-89 m. kat DH 1,9 64/87/4800
T3 83-85 GW 1,9 66/90/4600
T3 85-92 DG 1,9 57/78/4600
T3 86-89 SP 1,9 54/73/4000
T3 79-83 CU 2 51/70/4200
T3 79-83 CV 2 51/70/4200
T3 86-92 m. kat MV 2,1 70/95/4800
T3 89-92 SS 2,1 68
T3 86-90 m. kat SR 2,1 64/87/4000
T3 85-92 DJ 2,1 82/112/4800
T4 90-92 PD 1,8 48/65/4000
T4 90-97 1X 1,9D 45/61/3700
T4 92-03 ABL 1,9TD 50/68/3700 GAR TB0254 - GAR GT 15S
T4 90-03 m. kat AAC 2 62/84/4300
T4 90-95 AAB 2,4D 57/77/3700
T4 97-03 m. kat AJA 2,4D 55/75/3700
T4 90-93 m. kat AAF 2,5 81/110/4500
T4 94-96 m. kat ACU 2,5 81/110/4500
T4 95-95 m. kat AEN 2,5 81/110/4500
T4 96-03 m kat AEU 2,5 81/110/4500
T4 96-03 m. kat AET 2,5 85/115/4500
T4 99-03 m. kat APL 2,5 85/115/4500
T4 99-03 m. kat AVT 2,5 85/115/4500
T4 95-03 m. kat ACV 2,5TDI 75/102/3500 KKK K-14
T4 98-03 m. kat AHY 2,5TDI 111/151/4000 GAR GT2252V (S1)
T4 98-03 m. kat AJT 2,5TDI 65/88/3600 KKK K-14
T4 01-03 m. kat AYY 2,5TDI 65/88/3601 KKK K-14
T4 99-03 m. kat AUF 2,5TDI 75/102/3500 KKK K-14
T4 00-03 m. kat AXG 2,5TDI 111/151/4000 GAR GT2252V (S1)
T4 01-03 m. kat AXL 2,5TDI 75/102/3500 KKK K-14
T4 01-03 m. kat AYC 2,5TDI 75/102/3500 KKK K-14
T4 96-03 m. kat AES 2,8 103/140/4750
T4 00-03 m. kat AMW 2,8 24V 150/204/6200
T5 03-> AXB 1,9TDI 63 KKK BV39 / KP39
T5 03-> AXC 1,9TDI-PD 77 KKK BV39 / KP39
T5 06-> BPR 1,9TDI-PD 62
T5 06-> BRS 1,9TDI-PD 75
T5 06-> BRR 1,9TDI-PD 62
T5 03-> AXA 2 85
T5 03-> AXD 2,5TDI-PD 96
T5 03-> BLJ 2,5TDI-PD 120
T5 06-> BNZ 2,5TDI-PD 96
T5 03-> AXE 2,5TDI-PD 128
T5 06-> BPC 2,5TDI-PD 128
T5 03-> BDL 3,2 170
T5 03-> BKK 3,2 173
-
ER der ikke en der kan ligge det ind i vores bibl så vi kan finde det igen
Mvh Djurs :lol:
-
Hvis lige vi tager denne under luppen:
T4 92-03 ABL 1,9TD 50/68/3700 GAR TB0254 - GAR GT 15S
Og sammenligner med en god gammel klasiker:
T3 84-90 JX 1,6TD 51/69/4500 KKK K-14
Er der så nogen der kender den nøjagtige årsag til at effektoutputtet er så ringe på 1,9'eren
HAR spurgt på caravelle.dk, men der er vist ikke nogen der ved det helt nøjagtigt.
Jeg KENDER en der overvejer at anskaffe sig en T4, spørgsmålet er om man kan indkøbe en ABL og efterfølgende give den kkk turbo og jx-pumpe og så ud og give den gas.
ELLER er der tale om noget avanceret-el-pis-motorstyrings-halløj som almindelige dødelige skal holde sig fra?
Det skulle fandeme ikke tage en formiddag at justere turbo og pumpe op til TDI'ernes 102HK slet ikke da hvis man havde en ladeluftkøler i tilgift :twisted:
-
Hamder der overvejer en T4 til små piger.. ham kender jeg også godt... :twisted:
-
Ja........Sørgeligt som hans liv er på vej ned ad bakke :roll:
-
Så er det godt han har gode venner der kan finde nogle fine T4ere til ham
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=52897077
:lol: :shock: :lol: :o :o :D :shock: :shock: :P :P :roll: :wink: :twisted: :twisted:
-
Jeg skal lige bringe det videre..........meeeget fed i øvrigt
-
Hvis lige vi tager denne under luppen:
T4 92-03 ABL 1,9TD 50/68/3700 GAR TB0254 - GAR GT 15S
Og sammenligner med en god gammel klasiker:
T3 84-90 JX 1,6TD 51/69/4500 KKK K-14
Er der så nogen der kender den nøjagtige årsag til at effektoutputtet er så ringe på 1,9'eren
HAR spurgt på caravelle.dk, men der er vist ikke nogen der ved det helt nøjagtigt.
Jeg KENDER en der overvejer at anskaffe sig en T4, spørgsmålet er om man kan indkøbe en ABL og efterfølgende give den kkk turbo og jx-pumpe og så ud og give den gas.
ELLER er der tale om noget avanceret-el-pis-motorstyrings-halløj som almindelige dødelige skal holde sig fra?
Det skulle fandeme ikke tage en formiddag at justere turbo og pumpe op til TDI'ernes 102HK slet ikke da hvis man havde en ladeluftkøler i tilgift :twisted:
Stadig ingen der har en forklaring?
-
mit bud er en indsprøjtningspumpe uden LDA system, en 1,9 sauger ligger jo på 64 hk, så 68 hk i en ABL ligger tankerne hen på en miljø-turbo, så en ABL motor blot er en renere sauger (1Y).
Så en ny indsprøjtningspumpe, så ligger der vel en 85hk i den, og en intercoller fra en ACV (102hk) der passer direkte, så er du evel oppe på en 100-110 hk uden at presse den voldsomt.
men igen......... hvorfor ? det er jo ikke en T3 ?
-
men igen......... hvorfor ? det er jo ikke en T3 ?
Ren akademisk interesse!
:oops: