T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diesel Fora => Emne startet af: jankjerbye efter 18. Februar 2008 kl: 20:54:07
-
Har lige hentet en AAZ i Hobro hvor makkeren havde husmandsrenoveret den med nye stempelringe... Han havde genbrugt overfaldsboltene ...
40 km.. tikke tikke skramle... KNALD! Pind ud af siden..
Der var sku ikke meget sparet i den renovering..
Lidt stof til eftertanke...
/Jan
-
nederen.... mon ikk bare der sku en wbx i istedet for :D
-
Jeg ved sku ikke hvordan en wbx passer ned i en Passat Lars-baby? 8)
-
det gør den vel når en passat passer i en t3? helt ny verden åbner sig for passat ejerne 8)
-
lyseslukker... :D
-
Av, av, av! Det er sådan en, der gør rigtig nas! Var bolten knækket, eller haqvde han bare ikke fået den spændt ordentligt?
-
Jeg ved sku ikke hvordan en wbx passer ned i en Passat Lars-baby? 8)
der er vist noget om at WBX6 skulle ha været i Passat, men de ombestemte sig og stoppede samarbejdet med Öettinger.
Öettinger Havde motoren og vidste ikke rigtig hvad de skullle gøre med den, indtil de fandt på at lægge den i T3'ern
-
forresten... VW har også lavet en Polo med WBX..
-
haha Jan.... 8)
-
Jeg tror denher tråd tager prisen for "hurtigest løbet af sporet" til dato :D
Ja.. det er sku en træls fejl at æde...
Jeg fik ikke toppen med, og han var ikke meget for at tale om det :twisted:
Men "det var da underligt når den var helt nyrenoveret at gøre sånoget" :roll:
Tjaeh.. hvad ved man uden t3nettet.. Nu har jeg lidt dele til 1Y eren og lidt til hylden når jeg får den skilt ad.
-
allerede på andet indlæg :D
-
Uha Jeg Genbrugte også strækboltne på 1.6 D det gik godt det første år (17000 km). men da lillebror kørte fra hoved øen til tyskland (over fyn) med trailer efter øl begyndte problemerne. de næste 3000 km var med mange sjove udslag på temp, totstykket sagde tak for denne gang da toppen på storebælts broen var nået, og bilen rullede i fred og ro helt til sprogø.