T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: dokajønne efter 29. Februar 2008 kl: 08:25:01
-
Hvor filen er det nu at den tråd er? Jeg mener at have læst noget om hvordan man løsnede sine spær, men kan ikke lige finde indlæget.
-
Der står lidt her
http://www.t3nettet.dk/viewtopic.php?t=3990&highlight=sp%E6r+aktuator
-
Et lille tip jeg selv har brugt da jeg motionerede mine spær er at hive kontakten af og fylde godt med WD40 ned på den side af alubøsningen (det er der palen gror fast) samt smøre godt med WD40 på ydersiden...
Når du så har fået motioneret gang i det og det kører let og uden modstand, så smører du palen ind i ny frisk motorolie inden du samlet skidtet igen, det har virket for mig og mine spær springer i lige med det samme når "tænderne" står korrekt inde i kassen...
Husk at du ikke må hive/vride i aktuatoren da den er rimelig skrøbelig :)
Skal du have gjort spærret klar til imorgen?? Mødte lige en Valp på vej hjem fra Brønderslev idag :D
Mon vi skal lege med ham imorgen?? :)
-
Jeg havde da glemt at du skulle med! Fedest..... så bliver vi to syncroer til at give hummerprygl :wink:
-
Fik plastik-dimmeren af, men for satan spærret er groet fast. Viscosen i ørigt permanent stiv :twisted:
-
Jeg havde da glemt at du skulle med! Fedest..... så bliver vi to syncroer til at give hummerprygl :wink:
3 så vidt jeg kan se af listen, men kun 2 herfra :)
Indtil vidre har jeg kun set Landcruisere med monsterdæk, Patrols som var voldhævet, et par H2'ere og en Valp...Alle omkring Aalborg med retning mod nord :)
Nårh ja, de var naturligt stylet, så jeg antager at de var på vej mod Løkken for at være fit-for-fight imorgen :)