T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: opelhaj efter 31. Marts 2008 kl: 22:41:46
-
xploader har :D
-
.... og prøv så at tænke længe og grundigt over, hvorfor en "bensin-ekspert" som xploader,
er begyndt at køre i DIESEL-BIL...... :lol: :lol: :lol:
Tony
-
:D jeg mangler ord :D
-
Hvis du spørger inde på vwnettet er der nogle meget forstandige hoveder som ved en masse om karbs og luftkølede boxermotorer. Nogle af dem vil sågar mene at en register karburator ikke kan komme til at køre godt på en CU...
/Mads
-
eller på www.morepower.dk :D
-
Snakkede med Torben igår og han sage to delottoer og manifolde og speed træk og en proformance udstødning så burde man kunne hente 94-100 hk ud af en 78 hk DG motor der ik har kørt alt for meget... ;-)
Og vi snakker om hk på hjulene... ;-)
Og vi snakker så WBX (DG=WBX) og ikke LBX (CU=LBX), som tråden handler om :wink:
Forøvrigt kan man også få de nævnte hk ved at sætte std. indsprøjtning på, hvilket er mere eller mindre plug'n play og garanteret også mere økonomisk, både vedr. anskaffelse og drift 8)