T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diesel Fora => Emne startet af: Jarl efter 23. Maj 2008 kl: 16:11:30
-
Dine overvejelser er forsåvidt korrekte, men desværre er der ganske væsentlig forskel i rørdimensionerne. TD-røret har en diameter på godt 50 mm, mens rørene på en D er meget tyndere. Jeg kan ike i hovedet, hvor meget, men det er ganske betydeligt. Jeg kan måle efter, hvis det bliver aktuelt.
Ang. Golfens C-fjeder-system, så kan man sikkert godt fuske noget. Men har du prøvet at montere sådan en fjeder? Jeg har - alt for mange gange - derfor takker jeg min Gud og skaber for de dejligt regulære bolte og møtrikker, der sidder på T3-manifolden.
-
Og det har du min fulde støtte til her Jarl, jeg har også lige skiftet på Jetta'en og magen til arrig lo.... skal man da lede længe efter :lol: :lol:
-
link til golf2.dk
http://golf2.dk/index.php?action=guider&do=vis&guide_id=151
http://golf2.dk/index.php?action=guider&do=vis&guide_id=71
der findes også proff værktøj, men mindre kan vist gøre det til husmandsbrug i dette tilfælde
den i billedet til højre ser lidt farlig ud...
http://www.4crawler.com/Diesel/CheapTricks/index.shtml
-
Tjaaa, jeg tog handsker på og brugte det der var nærmest ved hånden - fingrene :lol: :lol: :lol:
-
Tjaaa, jeg tog handsker på og brugte det der var nærmest ved hånden - fingrene :lol: :lol: :lol:
Det svineri er vel ikke noget at skrive om her på nettet.
Kurt
-
:lol: :lol: Bare fordi du hellere vil bruge monrad og rislunds forslag involverende en radiator og ........ resten på pm,-,- måske
-
aj-engros i tørring sælger det rigtige værktøj (275kr) til de forbandede vw-udst-bøjler, jeg købte da jeg stod i lære da jeg hurtig indså at alt andet var spild af tid :wink:
http://ajengros.dk/shop/