T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diesel Fora => Emne startet af: Jarl efter 30. Maj 2008 kl: 15:41:22
-
Ja, hele tanken skal ned, og det har du ikke spor lyst til, når du ved, hvor væmmelig en opgave det er. Derfor kunne det være en ualmindelig god ide at starte med at tjekke, at instrumentet og kablerne til det er i orden.
Jeg har kørt T3 i over 20 år og jeg har endnu aldrig mødt en defekt tankmåler, men til gengænd har jeg mødt enormt mange elendige elektriske forbindelser. Uheldigvis kan det jo godt være, at Baja1500 har ret, når han foreslår kablingen ved tanken, men check da for en nemheds skyld alt andet først.
-
Hvis det store multistik bag instrumenterne ikke sidder hundrede procent korrekt, kan det give nogle besynderlige virkninger. "Gamle Trofast" blinkede på et tidspunkt i olietrykskontrollen når man / jeg brugte blinklyset. Alt andet fungerede som det skulle.
Lidt motionering af stikket - og alt ok.