T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: Mads-kaa efter 30. Maj 2008 kl: 18:02:36
-
Hej
Jeg vil lige høre panelet, hvordan vil I gøre hullet størrer? Det er de to forreste fælge, som ikke vil på. Det er ikke ret meget de er for små, og bagfra er der en skråkant, som gør at det måske er 5mm tykt der hvor den skal bores/slibes/files. Hvad filan skal jeg gøre?
/Mads
-
sådan???
-
men ellers kan du jo bare bruge en rundfil eller en Dremel. fælgen centrerer jo på boltene, så når bare den kan sidde der... så klarer boltene resten
-
Det var også lidt det jeg håbede kunne lade sig gøre. Så vil jeg ud og løbe en tur med filen/fælgen, så bliver det godt.
/Mads
-
hejsa! hvor store aludrenge har skal du have på? jeg skal have bestilt 17" rh turbo cup til min, men kan kun få den i 8" brede og næsten valgfri ET!!!
tænker ET 35...
hva har du på?
jesper
-
Damn, det er alligevel mere end jeg troede, de er kun 56mm centerhul, nånå sliberen må igang.
Fælgene er 17*7,5 ET30. De går lige fri bagpå, og de ser også ud til at gå fri foran, men nu skal der jo lige slibes lidt først...
/Mads
-
Fælgene er 17*7,5 ET30. De går lige fri bagpå, og de ser også ud til at gå fri foran, men nu skal der jo lige slibes lidt først...
/Mads
De passer perfekt !
Mine er 17x7,5 og ET 35 . Før jeg fik Mercedes bremserne skulle der anvendes 5mm spacers foran for at de kunne monteres (dvs. svarer til hvis jeg havde haft ET 30)
-
hmm, vil du vurdere at en 8" kan være bagpå så, evt ET 35 i bag og ET30 for!!!
jesper
-
Hej Jesper
Der er det her link, hvor de går gennem det hele: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=298574
Jeg har lige boret centerhullet i fælgene op, og fælgene gled lige på. De går ikke på nogen steder, heller ikke ved fuldt rat-udslag.
Der er fisme ikke meget luft bag 235'erne...
Billeder kommer.
/Mads
-
Den tråd på thesamba forklarer 85% af alle de spørgmål der også kommer her på T3N
-
Den tråd på thesamba forklarer 85% af alle de spørgmål der også kommer her på T3N
Jep, men der ligger også en 30 sider lang tråd til grund for den :lol:
/Mads
-
hvornår er billederne der ? :-)
Glæder mig helt vildt til at se hvordan se står til din nylarkerede bluestar, de ville ha set helt forkert ud på min blå tectyl-star ;-)
-
hvornår er billederne der ? :-)
Glæder mig helt vildt til at se hvordan se står til din nylarkerede bluestar, de ville ha set helt forkert ud på min blå tectyl-star ;-)
NU
(http://www.gust.dk/billeder/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7032&g2_serialNumber=2)
(http://www.gust.dk/billeder/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7023&g2_serialNumber=2)
(http://www.gust.dk/billeder/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7035&g2_serialNumber=2)
(http://www.gust.dk/billeder/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7044&g2_serialNumber=2)
/Mads
-
for satan da en sprød slæde :-D man må sige der er fyldt godt ud i hjulkasserne :-)
-
Jeg begynder at være i tvivl om den skal sænkes mere... Jeg tror forhjulet vil gå på skærmkanten :?
Nogen som vil købe et 60/80 sætningssæt, komplet med støddæmpere?
/Mads
-
Det er altså noget af en forandring at køre med frem for 185R14. Den ligger rigtig godt på vejen og den er næsten ikke sidevindsfølsom længere.
/Mads
-
Det ser rigtigt godt ud. Alt bliver sejere med alufælge (undtagen syncroer) De er lige så rå med STÅL.
-
Det ser suverænt godt ud, Mads! Til lykke med dem, og lad nu ikke nogen amatørchauffør "polere" dem op af kantsten.
Den er faktisk så flot, at man et kort sekund næsten kan bilde sig ind, at det er en diesel :P - Bare rolig - det bunder i ren og skær misundelse... :wink:
-
Bling bling den er lækker.
God baggrund du har fundet til dit billede af din Urban Bluestar.
De der 5stjerne fælge ser knald godt ud til bussens linjer - specielt med din nuværende sænkning. Kan godt følge dig i den ikke skal sænkes mere, der skal være en smule luft mellem dæk og skærmkanter.
-
Det ser suverænt godt ud, Mads! Til lykke med dem, og lad nu ikke nogen amatørchauffør "polere" dem op af kantsten.
Der er "heldigvis" kun en chauffør der kører den vogn, og det er mig. Kæresten tør ikke, hun er nemlig bange for at ridse den :twisted:
Baggrunden er en grafitti væg i Københavns havn, et af de få steder hvor det er tilladt at male, den ligger bag HC Ørsted værket ud til havnen.
/Mads
-
Det ser suverænt godt ud, Mads! Til lykke med dem, og lad nu ikke nogen amatørchauffør "polere" dem op af kantsten.
Den er faktisk så flot, at man et kort sekund næsten kan bilde sig ind, at det er en diesel :P - Bare rolig - det bunder i ren og skær misundelse... :wink:
Hov Jarl
Der var et ord, som næsten faldt ud....
[size=24][/size]DIESEL
-
Nice, Mads...
Og for øvrigt et pænt fotosted du har dig der :)
-
Jeg vil anbefale dig at få sporet bilen, i hvert fald bag på, dømt ud fra billederne.
Den skræver noget !
... men fede er de :lol:
-
hmm, vil du vurdere at en 8" kan være bagpå så, evt ET 35 i bag og ET30 for!!!
jesper
jeg har 8x17" ET35 med 225/50-17 på camperen, og de sidder perfekt i bag og skydedøren kan sagtens gå forbi (ca.15mm 8) ) men ifor har jeg 5mm spacer, skal dog have en 10mm på, da der kun er en frigang til øverste bærearm på 2mm 8)
men der faktisk en tråd dedikeret til hvike hjul vi kører på 8)
-
super... så skal jeg have bestilt ruller!
rigtig fed bluestar Mads : )
-
Hej Jesper
Der er det her link, hvor de går gennem det hele: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=298574
Jeg har lige boret centerhullet i fælgene op, og fælgene gled lige på. De går ikke på nogen steder, heller ikke ved fuldt rat-udslag.
Der er fisme luft bag 235'erne...
Billeder kommer.
/Mads
Hvad boret du dem op med..?
-
Hej Jesper
Der er det her link, hvor de går gennem det hele: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=298574
Jeg har lige boret centerhullet i fælgene op, og fælgene gled lige på. De går ikke på nogen steder, heller ikke ved fuldt rat-udslag.
Der er fisme luft bag 235'erne...
Billeder kommer.
/Mads
Hvad boret du dem op med..?
Et hulbor, "centeret" med en hjemmegjort træskabelon. Det kan nok ikke anbefales. De kloge siger at hullet skal sidde helt præcist, ellers kan afbalanceringsmaskinen ikke centrere på dem.
Det er nok en bedre idé at forhøre sig hos et maskinværksted...
/Mads