T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: tutke efter 28. August 2008 kl: 14:49:10
-
Hej Brothers in arms
Jeg har søgt på dette eminente forum
uden held :?
som nævnt i overskrift ingen kort lys men langt fungerer
jeg har forsøgt at sammenligne de to lygter
ledningsvist
pillet ledningerne ud
sat i igen
syntes alle at være forbundne
nogen gode råd
Jeg har fået mig en hobby :lol:
det har jeg ikke haft siden modelflyene i 1. klasse !
Jeg tror jeg kunne blive helt fjollet med det :o
kh Rookie
-
Er det på begge forlygter? har du checket kontakten i instrument bordet? Jeg kan ikke lige huske om kort og langtlys er samme sikring, men har du checket dem?
/Mads
-
Hej Mads
nej det har jeg ikke
ikke at jeg ved det men
det ville overraske om der
er en sikring per lygte
men du har ret
sikringerne skal tjekkes
kh rookie/per
-
og når jeg nu lige læser mit indlæg igennem
ser at jeg ikke har skrevet
problemet forekommer kun på den venstre forlygte
ups
:oops:
-
Hej Per
1. Er der automatisk kørelys på bilen?
2. Der er så vidt jeg husker sikring til venstre og højrelygte hver for sig.
Ellers kigger jeg gladeligt gerne forbi med voltmereter i hånden :-)
Gode hilsner
Jens Jakob
-
1. ingen auto tænding
2. det skal jeg tjekke
det skal du være meget
end mere end velkommen
til.
jeg prøver sikringerne
også drager jeg til aarhus
imorgen eftermiddag
åh ja Casper foreskriver ikke
over 2000 rpm
helt ud af tråd
mand hvad jeg glæder mig til
at få justeret den dieselpumpe
ses der JJ
-
Åh ja, dieselpumpen.
Nogle herinde som har et godt forslag til hvordan man løsner den forreste bolt under diesel-pumpen, på en AAZ?
Boltensidder knuskraftigt FAST - og der ligger en kølerslange og spærrer for at man kan komme til med en vinkelsliber.........
JJ
-
Åh ja, dieselpumpen.
Nogle herinde som har et godt forslag til hvordan man løsner den forreste bolt under diesel-pumpen, på en AAZ?
Boltensidder knuskraftigt FAST - og der ligger en kølerslange og spærrer for at man kan komme til med en vinkelsliber.........
JJ
tag kølerslangen af.........eller gå i gym :D
-
Åh ja, dieselpumpen.
Nogle herinde som har et godt forslag til hvordan man løsner den forreste bolt under diesel-pumpen, på en AAZ?
Boltensidder knuskraftigt FAST - og der ligger en kølerslange og spærrer for at man kan komme til med en vinkelsliber.........
JJ
Jeg går du fra, at det, du omtaler som "den forreste bolt" er det, som man normalvis betragter som den bagerste - idet tandremsenden af motoren anses for at være motorens forende, mens svinghjulsenden er den bagerste.
Den skal sidde godt stramt. Derfor skal den også løsnes med en god nøgle. Jeg bruger altid selv en ringnøgle (13 mm) og så bare lidt knofedt, så går det.
-
:(
helt rigtig ! den bageste
Den agtværdige dygtige og muskuløse Casper gjorde forsøget, men overspændt er den og nu rund.
Casper foreslog mig en drimmel til at skære bolten
af. Så nu er jeg på udkig efter en sådan.
Men jeg er absolut åben for ideer.
:D per
-
En god rørtang med skarpe tænder?
Hvad med svejsetricket???
En stor bolt ovenpå, godt op for amperene og der er igen noget at tage fat på - varmen hjælper ofte til at løsne fastsiddende bolte.
mht vandslangen kan den vel holdes væk med snor e.lign de par minutter det tager.
-
En god rørtang med skarpe tænder?
Hvad med svejsetricket???
En stor bolt ovenpå, (Her vil jeg foreslå en MØTRIK. :idea: :lol: )godt op for amperene og der er igen noget at tage fat på - varmen hjælper ofte til at løsne fastsiddende bolte.
mht vandslangen kan den vel holdes væk med snor e.lign de par minutter det tager.
Kurt
-
Ja ja ok det gik vist en anelse for hurtigt der - så skal du vel ha en øl mere i kurven - Herrn korektur læser :lol:
Det skal jeg med glæde sørge for der er næste gang vi ses....