T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => WBX/LBX Fora => Emne startet af: christian efter 08. Juni 2006 kl: 00:35:06
-
Hej Leif
Det problem du beskriver kan lyde som , " the vavagon syndrome ".
Det kan afhjælpes med en lille elektrisk komponent koplet til ledningen
fra luftmængdemåleren.
prøv at gå ind på syncro.org
hilsen christian
-
Hej Leif
Det problem du beskriver kan lyde som , " the vavagon syndrome ".
Det kan afhjælpes med en lille elektrisk komponent koplet til ledningen
fra luftmængdemåleren.
prøv at gå ind på syncro.org
hilsen christian
Goddag Hr. Hansen
Ja, det problem kender du alt for godt til..
Det lader til kun at forkomme på MV'erne, har du lagt mærke til det ?
-
Hej Rasmus
jeps , tror nok det hænger sammen sådan , at digijetstyringen på DJ
kun styrer indsprøjtningsdyserne mens digifant på MV også tager fat
i tændningen.
-
Den der el-dims hedder forøvrigt :vw afm harnes, part nr. 025 906 302
-
Hej special
Det ser ud til at før omtalte el-dims er en tantal-kapaciator der reducere
eller udjævner de spændingsudsving fra luftmængdemåleren , forårsaget af ,at denne efter nogen tids kørsel. Typisk kan man efter at motoren er gået ud køre vidre , som om intet var hændt. Dog det sker kun for digifant .
ps hvis man ved noget om el kan en sådan indretning laves for under tyve
kroner (har ikke selv erfaring med disse øvelser men åprøver at skaffe nogle specs ) .
-
her er et link , der sikkert kan belyse problemet yderligere .
Syncro.org. under syncro techlinks derefter "how to" afm capacitor fix