T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diesel Fora => Emne startet af: FrankBinau efter 06. Februar 2009 kl: 16:41:04
-
Hej :D Skal lige siges at jeg har været ude og søge for at se om der var noget omkring de fejl jeg har opdaget på T3,eren. :cry: Den drypper i venstre side og jeg troede på at det var måske ventildækselpakningen eller overløbsrørs slangerne det er det også men så tog jeg lige et billede af denne her og kan se at den også er utæt er det noget i kan sige hvad der skal gøres her :?: :?:
Så har jeg et andet problem også hvad hedder denne del der er på billedet 2. Den lå og raslet så jeg satte den op i dens beslag og kunne se at der var en ledning der var taget fra eller faldet af i enden på den Når jeg monterer ledeningen kan jeg hører den kører og der er ingen tæning på bilen.
Og lige et 3 billede af røgen. Kan den minskes ved at skifte luftfilteret som jeg kan se hvordan man gør i en tråd skrevet af Jarl. Med venlig hilsen Frank
-
Hej :D Skal lige siges at jeg har været ude og søge for at se om der var noget omkring de fejl jeg har opdaget på T3,er :cry: Den drypper i venstre side og jeg troede på at det var måske ventildækselpakningen eller overløbsrørs slangerne det er det også men så tag jeg lige et billede af denne her og kan se at den også er utæt er det noget i kan sige hvad der skal gøres her :?: :?:
Så har jeg et andet problem også hvad hedder denne del der er på billedet 2. Den lå og raslet så jeg satte den op i dens beslag og kunne se at der var en ledning der var taget fra eller faldet af i enden på den Når jeg monterer ledeningen kan jeg hører den kører og der er ingen tæning på bilen.
Og lige et 3 billede af røgen. Kan den minskes ved at skifte luftfilteret som jeg kan se hvordan man gør i en tråd skrevet af Jarl. Med venlig hilsen Frank
-
Hej :D Skal lige siges at jeg har været ude og søge for at se om der var noget omkring de fejl jeg har opdaget på T3,er :cry: Den drypper i venstre side og jeg troede på at det var måske ventildækselpakningen eller overløbsrørs slangerne det er det også men så tag jeg lige et billede af denne her og kan se at den også er utæt er det noget i kan sige hvad der skal gøres her :?: :?:
Så har jeg et andet problem også hvad hedder denne del der er på billedet 2. Den lå og raslet så jeg satte den op i dens beslag og kunne se at der var en ledning der var taget fra eller faldet af i enden på den Når jeg monterer ledeningen kan jeg hører den kører og der er ingen tæning på bilen.
Og lige et 3 billede af røgen. Kan den minskes ved at skifte luftfilteret som jeg kan se hvordan man gør i en tråd skrevet af Jarl. Med venlig hilsen Frank
-
Hej :D Skal lige siges at jeg har været ude og søge for at se om der var noget omkring de fejl jeg har opdaget på T3,er :cry: Den drypper i venstre side og jeg troede på at det var måske ventildækselpakningen eller overløbsrørs slangerne det er det også men så tag jeg lige et billede af denne her og kan se at den også er utæt er det noget i kan sige hvad der skal gøres her :?: :?:
Så har jeg et andet problem også hvad hedder denne del der er på billedet 2. Den lå og raslet så jeg satte den op i dens beslag og kunne se at der var en ledning der var taget fra eller faldet af i enden på den Når jeg monterer ledeningen kan jeg hører den kører og der er ingen tæning på bilen. Det må jo være en slags pumpe der hjælper vandet rundt :?: Men skal den ikke kun kører når der er tæning på eller :?:
Og lige et 3 billede af røgen. Kan den minskes ved at skifte luftfilteret som jeg kan se hvordan man gør i en tråd skrevet af Jarl. Med venlig hilsen Frank
-
Billede to er en zuzatswasserpumpe. Den kører kølevand gennem topstykket når motoren stoppes.
Brug søgefunktionen på forsiden, der er en masse om det.
Kurt
-
Hmm synes der er forsvundet et svar. Slettet for sarte sjæle måske..
-
Billede to er en zuzatswasserpumpe. Den kører kølevand gennem topstykket når motoren stoppes.
Brug søgefunktionen på forsiden, der er en masse om det.
Kurt
Hej Kurt :D Tak for svar har prøvet. Men prøver igen. Hjælpevandpumpe måske :?: :oops: Skulle lige hører når du lige er her om du havde fået min PM ang mærker :?: Mvh Frank
-
Jeg har alt for travlt til at lege med mærker for tiden. Når der kommer gang i den igen skal i nok få det at vide.
Søgefunktionen er lidt trist, men benyt et enkelt ord og læs alt, også det der først virker irrelevant, ofte kommer der et eller andet afledt eller måske endda afsporet :lol: guldkorn.
Kurt
-
Hmm synes der er forsvundet et svar. Slettet for sarte sjæle måske..
Hej biff. :D Jeg har ikke slettet noget. :?: Ved ikke engang hvordan man gør. :?: Men kan det være når du kigger og jeg er inde og svare på et indlæg at det ser ud som svaret er væk eller,s ved jeg ikke Mvh Frank
-
Jeg har alt for travlt til at lege med mærker for tiden. Når der kommer gang i den igen skal i nok få det at vide.
Det er bare helt ok. Mvh Frank
Søgefunktionen er lidt trist, men benyt et enkelt ord og læs alt, også det der først virker irrelevant, ofte kommer der et eller andet afledt eller måske endda afsporet :lol: guldkorn.
Kurt
-
Så har jeg et andet problem også hvad hedder denne del der er på billedet 2. Den lå og raslet så jeg satte den op i dens beslag og kunne se at der var en ledning der var taget fra eller faldet af i enden på den Når jeg monterer ledeningen kan jeg hører den kører og der er ingen tæning på bilen.
Den bør ikke fortsætte med at køre uden tænding på
bilen.
@ctange - JO det er lige netop det den skal. Når motoren er godt varm og man stopper bilen, skal den lille tilskudspumpe køre et stykke tid efter for at cirkulere kølevandet - det er dens eneste og fornemmeste formål.
Hvis den kører når motor er kold skal der fejlfindes på varmeføler eller ledningsnet.
-
Så har jeg et andet problem også hvad hedder denne del der er på billedet 2. Den lå og raslet så jeg satte den op i dens beslag og kunne se at der var en ledning der var taget fra eller faldet af i enden på den Når jeg monterer ledeningen kan jeg hører den kører og der er ingen tæning på bilen.
Den bør ikke fortsætte med at køre uden tænding på
bilen.
@ctange - JO det er lige netop det den skal. Når motoren er godt varm og man stopper bilen, skal den lille tilskudspumpe køre et stykke tid efter for at cirkulere kølevandet - det er dens eneste og fornemmeste formål.
Hvis den kører når motor er kold skal der fejlfindes på varmeføler eller ledningsnet.
Er det ikke også sådan, at den køre et lille stykke
tid efter at nøglen drejes, selv i kold tilstand?
Hej jeg prøver at lade den stå natten over. Uden ledning mont. og i morgen sætter jeg den på uden at have startet først og ser så hvad der sker. tak for svar Mvh Frank
-
det er din turbo som er blevet skør. Den sender store mængder olie i indsugningen og det "lever" den så af, selvom der ikke er tænding på!
Pas på den kan løbe løbsk...........og tage sindsyge omdrejninger og så er den ikke til at stoppe før den slår den sidste prut :? :cry:
-
Hej Morten
Jeg tror det er den elektriske vandpumpe som kører selvom der ikke er tænding på - ikke motoren.
Med gode hilsner
Jens Jakob
-
Hej Morten
Jeg tror det er den elektriske vandpumpe som kører selvom der ikke er tænding på - ikke motoren.
Med gode hilsner
Jens Jakob
man skal læse det "hvide" og hoppe det sorte over........
Nye briller til Morten
Sorry
-
Hej Morten
Jeg tror det er den elektriske vandpumpe som kører selvom der ikke er tænding på - ikke motoren.
Med gode hilsner
Jens Jakob
Hej Jens ja du har ret. Mvh Frank
-
Hej Morten
Jeg tror det er den elektriske vandpumpe som kører selvom der ikke er tænding på - ikke motoren.
Med gode hilsner
Jens Jakob
Hej Jens ja du har ret. Mvh Frank
Ville gerne vide hvordan man stopper den utæthed der er på billede et :?:
-
Hej Frank
Hvis du er heldig, så er det "bare" omløberen som skal spændes lidt. Men pas på du ikke overspænder den.
Hvis du er uheldig, så er det din turbo som er slidt, men deter der råd for.
Enten bytte den til en anden, skifte den til en ny, eller renovere den (se Jarls hjemmeside for en glimrende trin for trin guide).
Der er ogås mulighed 3 - nyd din nye bil - kør i den, se hvor godt den kører selv med lidt oliespild - og tag tingene hen af vejen.
Men start lige med at tjek omløberen.
Det kan også være selve retur-røret som er utæt - det kan fåes hos DT63 eller nogle af de tyske forhandlere. (Se under link siden)
Ja, det er svært - jeg er nået til min 5'te T3'er før jeg nåede til der hvor jeg er begyndt at tage det med rimelig ro - og det er da også kun det kolde vejr som gør at jeg ikke allerede har været igang med at skrue på den :-)
Gode hilsner
Jens Jakob
-
I mellemtiden kan i lege gættelegen. Hvor lang tid er der olie tilbage hvis røret knækker. :cry:
Du skal seriøst overveje om det er modent til udskiftning.
Kurt
-
I mellemtiden kan i lege gættelegen. Hvor lang tid er der olie tilbage hvis røret knækker. :cry:
Kurt
Godt ord igen - den vinkel havde jeg som diesel-intet-aner ikke tænkt på :( SORRY!
JJ
-
Olierøret der går fra oliefilter til turbo. SKAL bare være i orden. knækker det tømmes motoren for olie på få minutter.
Den lille ekstra vand pumpe :
Når tændingen slås til bliver den aktiveret i få sek. (kun for at den ikke skal gro fast.
Den styres af den føler der sidder på den lille studs på siden af topstykket, Mener det er ved cylinder 3 den sidder.
Man kan kontrollere pumpen ved at tage ledningen af føleren, og holde den mod stel, SÅ skal pumpen køre, uanset om der er tænding på.
I dit tilfælde vil fejlsøgningen være:
Samle stikket på pumpen, -- hvis pumpen nu kører, -- tag stikke på føleren af-- og pumpen skal stoppe-- holder du stikke mod stel skal pumpen køre.
= din føler er defekt og skal skiftes.
Hilsen Poul
-
Hej Frank
Hvis du er heldig, så er det "bare" omløberen som skal spændes lidt. Men pas på du ikke overspænder den.
Hvis du er uheldig, så er det din turbo som er slidt, men deter der råd for.
Enten bytte den til en anden, skifte den til en ny, eller renovere den (se Jarls hjemmeside for en glimrende trin for trin guide).
Der er ogås mulighed 3 - nyd din nye bil - kør i den, se hvor godt den kører selv med lidt oliespild - og tag tingene hen af vejen.
Men start lige med at tjek omløberen.
Det kan også være selve retur-røret som er utæt - det kan fåes hos DT63 eller nogle af de tyske forhandlere. (Se under link siden)
Ja, det er svært - jeg er nået til min 5'te T3'er før jeg nåede til der hvor jeg er begyndt at tage det med rimelig ro - og det er da også kun det kolde vejr som gør at jeg ikke allerede har været igang med at skrue på den :-)
Gode hilsner
Jens Jakob
Hej jeg laver en fejlsøning på den lille vandpumpe i morgen som beskrevet. Efterspænder olierøret ved turbo (forsøger) uden det drejer over. Vis det stadig er udtæt sætter jeg et nyt på. Skal man tømme olie af når man skifter røret :?: eller kan det gøres uden :?: Skulle Turbo,en være gået har jeg sat mig for at renover den efter jarls opskrift.Desuden har jeg besluttet at skifte luftfilteret og se om det ikke skulle dæmpe røgen lidt :idea: Forsat god aften og tak :) Mvh Frank
-
Frank
Det er godt at se din entusiasme og med hvilken iver du gør din nye bil til din ven.
For det tager jo tid at lære den at kende og så længe du kaster dig så glad ud i det som nu og har lysten så er der vist ingen problemer der er for store. Dejligt at se.
Rasmus
-
Hvis det stadig er udtæt sætter jeg et nyt på.
Skal man tømme olie af når man skifter røret :?:
JA
eller kan det gøres uden :?:
Nej, absolut ikke.
Skulle Turbo,en være gået har jeg sat mig for at renover den efter jarls opskrift.
Dette er en meget svær opgave, og jeg kan ikke
se hvordan du skulle få den afbalanceret.
Desuden har jeg besluttet at skifte luftfilteret og se om det ikke skulle dæmpe røgen lidt :idea:
http://www.thansen.dk/products.asp?c=2414126438&n=1814854877
Hvis det ikke gør nogen forskel kan du jo gemme
det nye filter, og så sætte det på lige inden
du køre til bilsyn, så er der størst chance for at
slippe gennem røggastesten
Ok og tak for svar. Ser lige i morgen. om jeg kan spænde den så den er tæt. Ang syn er den lige synet her den 19 nov-08 :D mvh Frank
-
Frank
Det er godt at se din entusiasme og med hvilken iver du gør din nye bil til din ven.
For det tager jo tid at lære den at kende og så længe du kaster dig så glad ud i det som nu og har lysten så er der vist ingen problemer der er for store. Dejligt at se.
Rasmus
Tak :) og forsat god aften. Mvh Frank
-
Hej :) Jeg var så ude idag ang hjælpe vandpumpen. Bilen har så stået hele natten og formiddagen med uden og have værer startet. Så jeg sætte ledningen på i enden som den nu skal og det er jo et stik som kun kan vende på en måde. Og den kørte bare med det samme. Jeg mener så nu at den er kaput fordi den ikke kan slå fra selv. Så jeg sætter en ny på først i ugen. Det at man så tænker er hvordan har de tidlige ejer kunne køre med det :?: Men vil ihvertifald ikke kører eller starte før jeg får en ny på. mvh Frank
-
Hej :) Jeg var så ude idag ang hjælpe vandpumpen. Bilen har så stået hele natten og formiddagen med uden og have værer startet. Så jeg sætte ledningen på i enden som den nu skal og det er jo et stik som kun kan vende på en måde. Og den kørte bare med det samme. Jeg mener så nu at den er kaput fordi den ikke kan slå fra selv. Så jeg sætter en ny på først i ugen. Det at man så tænker er hvordan har de tidlige ejer kunne køre med det :?: Men vil ihvertifald ikke kører eller starte før jeg får en ny på. mvh Frank
OMVENDT. Du har nu kontrolleret den rent faktisk virker, så undersøger du føleren der bestemmer om den starter, ledningen dertil og for den sags skyld alle ledninger og boksen der sidder i motor rummet.
Kurt
-
Hej :) Jeg var så ude idag ang hjælpe vandpumpen. Bilen har så stået hele natten og formiddagen med uden og have værer startet. Så jeg sætte ledningen på i enden som den nu skal og det er jo et stik som kun kan vende på en måde. Og den kørte bare med det samme. Jeg mener så nu at den er kaput fordi den ikke kan slå fra selv. Så jeg sætter en ny på først i ugen. Det at man så tænker er hvordan har de tidlige ejer kunne køre med det :?: Men vil ihvertifald ikke kører eller starte før jeg får en ny på. mvh Frank
OMVENDT. Du har nu kontrolleret den rent faktisk virker, så undersøger du føleren der bestemmer om den starter, ledningen dertil og for den sags skyld alle ledninger og boksen der sidder i motor rummet.
Kurt
Ups. det med strøm er jo ikke mig. Og ok. Boksen må jo værer den sorte på bagvægen i venstre side ind mod føren. Men Føleren hvordan ser den ud/sidder Kurt :?: :)
-
Hej Frank
Har du en Haynes håndbog - det er et af de vigtigste værktøjer. :-)
Gode hilsner
Jens Jakob
-
Så har jeg også været nede og efterspænde overløbsrøret til turboen. og lige tøret den af med en klud for så kan jeg jo kigge i morgen om den har tapt noget olie.Håber det var det, men har mine bange anelser :(
Når jeg så var nede under den så ville jeg jo lige følge de tykke slanger og kan så se den ene går fra turboen op til ventildekslet og den anden over i filtterbøtten.Der tænkte jeg at som jeg også snakke om i går ang røgen fra udstødningen om den ville blive mindre kraftig vis jeg skiftede filteret.Det ville jeg så tage ud for at vise jer. :shock: Men ak se vedlagte billede den er jo tom skal der værer andet en filteret inde i den :?:Mvh Frank :)
-
Hej Frank
Har du en Haynes håndbog - det er et af de vigtigste værktøjer. :-)
Gode hilsner
Jens Jakob
Hej Jens kan godt se at det er nøvendigt med en sådan bog. Men må lige i øjeblikket vælge hvad der er vigtigst. Men børnene har spurgt hvad jeg ønsker mig nu jeg fylder år her til maj så må det være den :D Mvh Frank
-
Hej Frank jag måste beklaga sorgen men din turbo är förmodligen på väg att ge upp.
-
Hej Frank jag måste beklaga sorgen men din turbo är förmodligen på väg att ge upp.
Hej Hasse tror jeg også. Men skal lige have et filter i . og lavet vandpumpehjælperen. og så prøve en tur i den igen og så se hvordan den ter sig :?: Mvh Frank
Hej hvad koster en sådan nyrenovert turbo i sverige. Kun et spørgsmål skal ikke have en pt. :D
-
Prova med detta http://www.gikturbo.se/productDetails.asp?id=1210
Men jag tror biltema kan ha turbo som passar jag kan återkomma på onsdag om det dom kostar 3900:- och är helt nya.
Ang. din vattenpump som går hela tiden så har jag haft samma fel det är en vatten kontakt som inte fungerar som den ska sitter förmodligen på det vattenrör som går ut på topplocket mellan spridarna där sitter min.
Prova när pumpen går att ta bort kabeln på en i taget så får du reda på vilken det är.
Ursäkta språket.
Mvh Hasse
-
Ang. din blårök så kommer den att försvinna med en frisk turbo
-
Prova med detta http://www.gikturbo.se/productDetails.asp?id=1210
Men jag tror biltema kan ha turbo som passar jag kan återkomma på onsdag om det dom kostar 3900:- och är helt nya.
Ang. din vattenpump som går hela tiden så har jag haft samma fel det är en vatten kontakt som inte fungerar som den ska sitter förmodligen på det vattenrör som går ut på topplocket mellan spridarna där sitter min.
Prova när pumpen går att ta bort kabeln på en i taget så får du reda på vilken det är.
Ursäkta språket.
Mvh Hasse
Ok Hasse :D Kigger efter i morgen når det er lyst Mvh Frank
-
Prova med detta http://www.gikturbo.se/productDetails.asp?id=1210
Men jag tror biltema kan ha turbo som passar jag kan återkomma på onsdag om det dom kostar 3900:- och är helt nya.
Ang. din vattenpump som går hela tiden så har jag haft samma fel det är en vatten kontakt som inte fungerar som den ska sitter förmodligen på det vattenrör som går ut på topplocket mellan spridarna där sitter min.
Prova när pumpen går att ta bort kabeln på en i taget så får du reda på vilken det är.
Ursäkta språket.
Mvh Hasse
Hej Hasse. Jeg har fundet føleren se billede. Den kan tages af ad to omgange den første er hætten er renset og blæst igenem den anden del er så den jeg skal have ny af har haft den ude men så løber kølervæsken af så den blev monteret med det samme igen. laver et hurtigt skift når jeg har den nye hjemme. Og så tror jeg det problem er løst med vandpumpehjælperen . :D Mvh Frank
-
Du är på helt rätt spår Frank, jag hadde problem med samma kontakt.
-
Du är på helt rätt spår Frank, jag hadde problem med samma kontakt.
Hvad gjorde du ved din kontakt :?: Mvh frank
-
Köpte en ny på v.a.g
-
Köpte en ny på v.a.g
Det gør jeg osse imorgen samen med et nyt filter da der ingen var i kassen da jeg fik den åbnet Snakkes ved Mvh Frank
-
Jag återkommer på onsdag ang. turbo jag är inte anträffbar månd. o tisd.
Mvh. Hasse
-
Hej Frank jag måste beklaga sorgen men din turbo är förmodligen på väg att ge upp.
Hej Hasse tror jeg også. Men skal lige have et filter i . og lavet vandpumpehjælperen. og så prøve en tur i den igen og så se hvordan den ter sig :?: Mvh Frank
Hej hvad koster en sådan nyrenovert turbo i sverige. Kun et spørgsmål skal ikke have en pt. :D
Husk nu, at du bare kan afmonterer turboen,
og køre helt uden. Det giver ingen problemer,
tværtimod, du behøver ikke bekymre dig mere om turboen,
og din motor køre langt mere skånsom.
Det er turboen der tager livet af T3 dieselmotorer.
Ok ser lige hvad priser jeg får. Eller,s hvar det da en mulighed. Mvh Frank
-
Husk så også lige ny indsugnings og udstødnings manifold hvis du ikke vil køre med turboen ;)
-
Ja, der skal være et luftfilter inde i dåsen. Det finder du f.eks. hos Hovwdiaudi til småpenge.
Ang. turboen, så kan du jo overveje at spare et par tusinde ved at renovere den du har. Som du ser på min hjemmeside, så er det ikke nødvendigvis et uoverkommeligt projekt. Afbalancering er ikke noget problem.
Og jeg kan se, at du har en fin og lækker bil, så det ville da næsten være for kedeligt at bygge den om til en sugediesel med 50 hk. - Tro mig, 50 hk i en T3 gør den ikke til en raket!
Diskusionen for eller imod turbo bølger stærkt ved enhver lejlighed. Jeg kan se sympatiske argumenter i begge lejre. Sugedieselfraktionen får meget langlivede motorer uden de T3-typiske varmeproblemer. Dog ville jeg selv - hvis jeg skulle leve uden turbo - have noget mere volumen - måske i form af en 1,9'er. Men skal man have acceptabel effekt ud af en 1,6'er, så er der i min optik ingen vej uden om turbo. En turbomotor er langt mere levende og sprælsk end en sugediesel, og har man fra tid til anden brug for at flytte større trailere, så er det ulideligt med 50 hk. Ingen tvivl om, at turbodieselerne er mere sårbare, når noget går galt, men personligt vil jeg gerne betale den pris for det.
Og skulle du fristes til at pille turboen af, så lov at du - som Blackchart skriver - monterer motoren op med de passende sugedieselmanifolder - ellers får du end ikke de tilbageblevne 50 hk ud af stalden.
-
Ja, der skal være et luftfilter inde i dåsen. Det finder du f.eks. hos Hovwdiaudi til småpenge.
Ang. turboen, så kan du jo overveje at spare et par tusinde ved at renovere den du har. Som du ser på min hjemmeside, så er det ikke nødvendigvis et uoverkommeligt projekt. Afbalancering er ikke noget problem.
Og jeg kan se, at du har en fin og lækker bil, så det ville da næsten være for kedeligt at bygge den om til en sugediesel med 50 hk. - Tro mig, 50 hk i en T3 gør den ikke til en raket!
Diskusionen for eller imod turbo bølger stærkt ved enhver lejlighed. Jeg kan se sympatiske argumenter i begge lejre. Sugedieselfraktionen får meget langlivede motorer uden de T3-typiske varmeproblemer. Dog ville jeg selv - hvis jeg skulle leve uden turbo - have noget mere volumen - måske i form af en 1,9'er. Men skal man have acceptabel effekt ud af en 1,6'er, så er der i min optik ingen vej uden om turbo. En turbomotor er langt mere levende og sprælsk end en sugediesel, og har man fra tid til anden brug for at flytte større trailere, så er det ulideligt med 50 hk. Ingen tvivl om, at turbodieselerne er mere sårbare, når noget går galt, men personligt vil jeg gerne betale den pris for det.
Og skulle du fristes til at pille turboen af, så lov at du - som Blackchart skriver - monterer motoren op med de passende sugedieselmanifolder - ellers får du end ikke de tilbageblevne 50 hk ud af stalden.
Hej Jarl. Der er en del læsning her på T3 for ny begynder og er i gang :D Har også forstået en del af det der er skrevet. Ang. Hjælpevandpumpen tror jeg ledningen er taget af. For ikke at tømme batteriet. Men en ny føler er bestilt sammen med nyt luftfilter kommer onsdag. Og luftfilteret tror jeg er taget ud for at minske røgen da den skulle til syn og efterfølgene glemt at sætte nyt i. Med hensyn til turboen. Har jeg forhørt mig et par steder og aventer svar. Har været i trykbeholderen for vand og den er fin intet skidt eller snavs og heller ingen bobler. Det kunne jeg jo ellers være bange for nu da de andre ting er lidt sløve. Når jeg starter med Koldstartshåndtaget ude hakker den en del ligesom den kun kører på 3 cylender efter en 5 minuter går den så rigtigt. Så noget er der galt der også. Men jeg tror det bliver en god bil når man får styr på de forskællige ting. Tak for svar. Aventer lige at starte den til de omtalte dele er monteret. Mvh Frank
-
Tyvärr den på biltema passar ej den är till golf3.
Hur gick det med din vattenpump fick du ordning på den?
-
Tyvärr den på biltema passar ej den är till golf3.
Hur gick det med din vattenpump fick du ordning på den?
Hej Hasse jeg fik dele idag blandt andet luftfilter-nye skruger til sidedækslerne samt grunder og orginal spray maling (grøn) og div andre småting føleren til vandpumpehjælperen kommer først i morgen. Så bliver den mont og så håber vi det virker.Fik også pris på en ombytnings-turbo Ca 4500,00-5000,00kr + montering: så det venter jeg lidt med. Mvh Frank
-
Så er der dags dato mont ny føler til vandpumpehjælperen. Og problemet er løst :D Dejligt. mvh Frank :)
-
Så roligt du kommer att lära känna din bil bra.