T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diesel Fora => Emne startet af: Jarl efter 21. Marts 2009 kl: 11:23:19
-
http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?p=11295&highlight=&sid=4c4cb9cf3170d40429f2224d20c8ff53url
-
det er virkelig en meget god billedfremstilling af processen, men kun for dem som har mod.. jeg blev lidt svimmel blot af at have set billede nr to :roll:
-
Og til os der endnu ikke er 100% ud i det internationale verdenssprog fransk:
http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=da&u=http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php%3Fp%3D11295%26highlight%3D%26sid%3D4c4cb9cf3170d40429f2224d20c8ff53url&sl=fr&tl=da
-
Er det ikke en elektrisk pumpeforstiller (koldstart aktuator) han fjerner fra siden af pumpen?
-
jo
-
Jo WILSON det ser ud til at være en lille smart ding
den der. Ser ud til at være en lille magnet ventil som kunne tænkes at være styret af en temperatur sender, så den er åben når motoren er kold.
Bare en lille tanke.
Søren
-
Hvilken pumpe er det man skal finde for at få den aktuator til koldstarteren, og kan den bare lige flyttes over på den pumpe jeg har, eller kan LDA'en fra min nuværende pumpe flyttes over på den pumpe med aktuator og så bruges som den er??
-
Den sidder på min 1Y og jeg er lidt træt af den, den er kun til problemer, mest fordi jeg fatter minus af at justere den, så den fungerer optimalt.
Jeg ville egentligt hellere have den oldnordiske kabel, da det er manuelt betjent.
-
aah øv de har flyttet deres forum, håbede på at kunne lure det hele på den side
-
tror de har det hele her :D
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=4353.0