T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: jensjakob efter 12. Juli 2006 kl: 18:08:45
-
Nå, fik den til at starte. Det var ikke kortslutning. Ej heller bundstykke i tændingslås.
Men det BANKER Meget fra højre bagerste cylinder - som om en ventilløfter er død - eller en ventil sidder fast.
Hvad søren gør jeg nu?
Nogen gode råd til at diagnosticere - og få det lavet for rimelig penge??????
/JJ
-
Det er sikkert bare nogle af de hydrauliske løftere, hvor olien er løbet ud.
Du er velkommen til at kigge forbi med den, hvis jeg skal høre på den.
Måske forsvinder det efter 15-30 min. kørsel...
-
Hej Rasmus
Tak for tilbuddet.
Det larmer alstå meget mere end det jeg plajer at forbinde med hydrauliske løfteres klak klak.
Dette lyder somom en står og slår med med en skruenøgle på topstykket.
Jeg har lavet lyttetricket med forlænger til topnøglesættet.
Det lyder somom det kommer fra udstødningsventilen på bagerste højre cylinder :(
Men send mig lige en PM med dit mobilnr.
/JJ
-
det kan du sku få her: 26140884
-
siger den venlige dame når jeg ringer.
Kan du ringe til mig, 28260167?
-
Køre 5 km,og så forsvandt det.
Tak for tippet - det var lidt for grim lyd tilat jeg havde det godt med det.
Hvilket oliefilter bruger i andre?
Mvh
JJ
-
Ja.. hvilket oliefilter skal man ha? Jeg skal ha skiftet olie og filter snarest!
-
Dette er hvad Vanagon list siger:
I use the Mann/Mahle ones from Bus Depot..they have that 'valve' that does not allow the oil to drain down.
Men hvad kanman få i DK?
P.s. Jeg kører benzin - diesel er måske noget andet,